Zobrazit minimální záznam

Personnel marketing



dc.contributor.advisorHolá Hana
dc.contributor.authorLejčarová Pavla
dc.date.accessioned2017-06-07T16:03:59Z
dc.date.available2017-06-07T16:03:59Z
dc.date.issued2017-05-04
dc.identifierKOS-593779609605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69776
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, jako je personální marketing či marketingový mix v personalistice. Dále se zde detailně rozebírá rozdělení personálního marketingu na externí a interní. V praktické části této práce se pomocí dvou nezávislých výzkumů z vnějšího a vnitřního prostředí, zjišťuje stav externího personálního marketingu společnosti. V návaznosti na zjištěné informace z průniku obou průzkumů, je vytvořen návrh řešení na inovaci externího personálního marketingu. Spolu s ním je provedena kalkulace odhadovaných nákladů.cze
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to assess the current state of personnel marketing in the company ABC, s.r.o. and to propose the concrete solution for improvement. The theoretical part focuses on the basic concepts of this issue such as personnel marketing or marketing mix in human resources. Further, the division into external and internal marketing is discussed here in detail. In the practical part of this work, using two independent researches from the external and internal environment, the state of the company´s external personnel marketing is determined. Based on the information obtained from the intersection of both surveys, the proposal for the solution for the innovation of external personnel marketing is created. Together, the estimated costs are calculated.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPersonální marketingu, marketing, personální marketingový mix, externí personální marketing, interní personální marketing.cze
dc.subjectPersonnel marketing, marketing, personnel marketing mix, external personnel marketing, internal personnel marketingeng
dc.titlePersonální managementcze
dc.titlePersonnel marketingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam