Zobrazit minimální záznam

Application of the Mystery Shopping in Selected Company



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorKalenský Jiří
dc.date.accessioned2017-06-07T16:03:43Z
dc.date.available2017-06-07T16:03:43Z
dc.date.issued2017-05-03
dc.identifierKOS-593779607405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69765
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je pomocí metody Mystery Shopping zhodnotit kvalitu procesu poskytování služeb ve vybraných prodejnách společností DATART International a EURONICS ČR. Cílem je identifikovat v této oblasti nedostatky a navrhnout možná řešení těchto nedostatků. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce je popsán marketingový mix služeb, marketingový výzkum a metoda Mystery Shopping. V praktické části jsou stručně popsány obě společnosti a je zde popsána metodika a příprava výzkumu. Následně je proveden sběr dat, která jsou v druhé polovině praktické části vyhodnocena, a v závěru jsou navržena možná řešení zjištěných nedostatků.cze
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to use Mystery Shopping to evaluate the quality of service providing process in selected stores owned by DATART International company and EURONICS ČR company. The purpose of the thesis is to identify faults in this process and to suggest possible solutions of these shortcomings. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes service marketing mix, marketing research and Mystery Shopping method. The practical part describes both companies, methodology and the preparatory process of the research. Then the data collection is carried out and in the second half of the practical part collected data are analyzed and possible solutions are suggested at the end of the thesis.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMystery shopping, fiktivní nákup, fiktivní zákazník, marketingový mix služeb, marketingový výzkum, zákaznický servis,hodnocení zaměstnancůcze
dc.subjectMystery shopping, mystery shopper, services marketing mix, marketing research, customer service, staff evaluationeng
dc.titleVyužití metody Mystery Shopping ve vybraném podnikucze
dc.titleApplication of the Mystery Shopping in Selected Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeUličná Štěpánka
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam