Zobrazit minimální záznam

Recruitment Focusing Online Marketing



dc.contributor.advisorŠimonová Klára
dc.contributor.authorHořejší Nikola
dc.date.accessioned2017-06-07T16:03:25Z
dc.date.available2017-06-07T16:03:25Z
dc.date.issued2017-04-28
dc.identifierKOS-593779606205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69755
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá využitím online marketingu při získávání zaměstnanců. Práce je zaměřena především na sociální sítě, pracovní portály a webové stránky. Teoretická část obsahuje popis personálních činností a možnosti využití internetu při získávání zaměstnanců. V praktické části je analyzováno využití online marketingu při získávání zaměstnanců v konkrétní firmě. Výsledky vyhodnocení slouží jako podklad pro rozsáhlejší využití online aktivity ke zviditelnění podniku a rozšíření povědomí o obsazovaných pozicích.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the use of online marketing for recruiting employees. The text is focusing mainly on social media, work portals and web sites. The theoretical part provides a description of human resources activities and the possibilities of using the Internet when recruiting new people. The practical part analyzes the use of online marketing when recruiting people in a specific company. The results serve as a base for wider use of online presence in order to make the company more visible and raise awareness about the available job openings.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectZískávání zaměstnanců, online marketing, sociální sítě, pracovní portálycze
dc.subjectRecruitment, online marketing, social networks, job boardseng
dc.titleZískávání zaměstnanců se zaměřením na online marketingcze
dc.titleRecruitment Focusing Online Marketingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereePrajer Jan
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam