• Analýza marketingu vybrané technologické firmy 

      Autor: Tereza Linhartová; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
      Tato bakalářská práce se věnuje komunikačnímu mixu vybrané společnosti, konkrétně České podnikatelské pojišťovny. Cílem práce je analyzovat stávající komunikační mix společnosti a následně navrhnout případné řešení, jak ...
    • Analýza marketingu vybrané technologické firmy 

      Autor: Petr Žemlička; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Hřebík František
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-08)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingu vybrané technologické firmy s cílem navrhnout marketingovou strategii do budoucna. V teoretické části budou vysvětleny marketingové pojmy, jež slouží jako podklad do ...
    • Marketing neziskových organizací 

      Autor: Barbora Otoupalová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Bakalářská práce se zabývá marketingem neziskových organizací a s tím spojenou problematikou. Cílem práce je sestavit funkční marketingovou strategie pro neziskovou organizaci Diakonii Rolnička, opírající se o provedenou ...
    • Marketing ve finančním poradenství 

      Autor: Marie Ortová; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)
      Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v oblasti finančního poradenství, s důrazem na využití internetového marketingu k získávání nových klientů a spolupracovníků. Teoretická část práce definuje klíčové ...
    • Marketingová analýza společnosti Equiservis, spol. s.r.o. 

      Autor: Karolína Rudorferová; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou společnosti Equiservis s.r.o. a má za cíl zhodnotit marketingové postavení na tuzemském trhu, k čemuž dochází především pomocí PEST analýzy a analyzování marketingového a ...
    • Marketingová strategie firmy a ekologická hlediska 

      Autor: Adéla Davidová; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Předmětem bakalářské práce je marketingová strategie vybraného podniku z ekologického hlediska. Následně se práce zabývá návrhem na rozšíření marketingových činností do budoucnosti pro zlepšení dosavadních aktivit. Reknihy ...
    • Marketingová strategie firmy Agát s.r.o. 

      Autor: Sára Bažantová; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
      Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na marketingovou analýzu malé rodinné firmy s cílem navrhnout doporučení a opatření, která povedou ke zlepšení současné marketingové strategie společnosti. První část práce rozebírá ...
    • Marketingový management Rádia Relax 

      Autor: Antonín Merta; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Zmatlík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Bakalářská práce se bude zabývat analýzou marketingového managementu konkrétního rádia s přesahem do vybraných pojmů marketingu a managementu s cílem určit možné optimalizace procesů pro budoucnost Rádia Relax. Teoretická ...
    • Marketingový mix vybrané organizace 

      Autor: Tereza Navrátilová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
      Tématem této bakalářské práce je marketingový mix vybrané organizace. Teoretická část je zaměřena na marketingový mix a jeho prvky – produkt, cenu, distribuci a komunikaci, dále je popsána část situační analýzy – analýza ...
    • Marketingový plán vybrané firmy v oboru stomatologie 

      Autor: Michaela Vachová; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro malou firmu podnikající v oboru stomatologie. Teoretická část je zaměřena na definování marketingového výzkumu a nastí-nění struktury marketingového plánu. ...
    • Návrh marketingové strategie 

      Autor: Marian Vlk; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-04)
      Práce přináší pohled na problematiku divadelního sektoru po pandemických restrikcích a jeho marketingu. Cílem diplomové práce bylo vyhodnotit současnou marketingovou strategii Divadla Na zábradlí a navrhnout případná ...
    • Psychologie prodeje v oblasti bankovnictví 

      Autor: Marina Krátká; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá zákony psychologie prodeje podle amerického psychologa Roberta Cialdiniho v oblasti bankovnictví a jejího marketingu, a s tím spojené přesvědčování a ovlivňování potenciálních klientů. Cílem ...
    • Reklama na sociálních sítích 

      Autor: Kristýna Švestková; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)
      Tato bakalářská práce se zabývá v teoretické části nástroji marketingového a komunikačního mixu, marketingovou komunikací na internetu, marketingovým výzkumem a dalšími informacemi, které jsou pro marketing a reklamu ...
    • Vliv COVID krize na vybranou firmu v módním odvětví 

      Autor: Elizaveta Zhukova; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)
      Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a identifikaci vlivů covid krize na vybrané firmy v módním odvětví. Teoretická část se zabývá problematikou covid krize a její důsledků. Popisuje specifika módního odvětví a následně ...
    • Vliv marketingových aktivit bank na cílovou skupinu 

      Autor: Kateřina Čermáková; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tématem této bakalářské práce je vliv marketingových aktivit bank na cílovou skupinu. Teoretická část práce se zabývá marketingem služeb, marketingovým mixem, dále pak spotřebitelem a spotřebním chováním. V praktické části ...
    • Zdravý životní styl a jeho propagace u Mc Donald's 

      Autor: Alžběta Cholevová; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-01)
      Bakalářská práce se zabývá tématem zdravého životního stylu a propagací u společnosti Mcdonald’s. Zkoumá povědomí lidí ohledně zdravého životního stylu a druhy propagace a jejich přizpůsobení, dle současných trendů výživy, ...