Zdravý životní styl a jeho propagace u Mc Donald's
Healthy Lifestyle and Its Promotion at Mc Donald's
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Alžběta Cholevová
Vedoucí práce
Procházka Jan
Oponent práce
Skokanová Dagmar
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá tématem zdravého životního stylu a propagací u společnosti Mcdonald’s. Zkoumá povědomí lidí ohledně zdravého životního stylu a druhy propagace a jejich přizpůsobení, dle současných trendů výživy, u společnosti McDonald’s. Teoretická část objasňuje základní pojmy týkající se zdravého životního stylu a a marketingu. V praktické části je rozebrána společnost McDonald’s. Poté jsou v části provedené rozhovo-ry s odbornicemi MUDr. Klingou Kosárovou a nutriční specialistkou Vladimírou Blažkovou Hejčlovou. Dále je zde provede i rozhovor s bývalým zaměstnancem společnosti McDo-nald’s. Také je provedeno dotazníkové šetření online dotazníkem, které zjišťuje vnímání re-spondentů zdravého životního stylu a firmy McDonald’s. Cílem bakalářské práce bylo uvést určité povědomí o zdravém životním stylu ke čtenářům práce a popsat a analyzovat odpoví-dající propagaci zdravého životního stylu u společnosti McDonald’s. Bachelor thesis deals with the topics of healthy lifestyle and it’s promotion at McDonald’s. It studies the awareness of people about the topic of healthy lifestyle and the types of promo-tion and adaptations in McDonald’s according to the current nutrition trends. The theoretical part clarifies basic concepts related to a healthy lifestyle and marketing. In the practical part the company McDonald’s is analyzed. After that, the section includes interviews with experts MUDr. Klinga Kosárová and nutritional specialist Vladimíra Blažková Hejčlová. There is also an interview with a former McDonald's employee. An online questionnaire survey is also carried out, which perceives the respondents' view of a healthy lifestyle and the McDonald's company. The aim of the bachelor's thesis was to bring some awareness of a healthy lifestyle to the readers and to describe and analyze the promotion of a healthy lifestyle at McDonald's
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [585]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...