Vliv marketingových aktivit bank na cílovou skupinu
The Impact of Banks' Marketing Activities on the Target Group
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kateřina Čermáková
Vedoucí práce
Cupalová Soňa
Oponent práce
Sadílek Tomáš
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tématem této bakalářské práce je vliv marketingových aktivit bank na cílovou skupinu. Teoretická část práce se zabývá marketingem služeb, marketingovým mixem, dále pak spotřebitelem a spotřebním chováním. V praktické části je popsána metodologie kvantitativního výzkumu, dále se tato část práce věnuje analýze a interpretaci dat získaných prostřednictvím dotazníkového šetření. Cílem práce bylo zjistit, jaké marketingové aktivity bank ovlivňují cílovou skupinu ve věku 18-25 let při výběru běžného účtu. Výsledkem praktické části bylo zjištění, že cílovou skupinu nejvíce ovlivňuje cena, tedy poplatky a finanční benefity. The topic of this bachelor thesis is the impact of banks' marketing activities on the target group. The theoretical part of the thesis deals with marketing of services, marketing mix, consumer and consumer behaviour. The practical part describes the methodology of quantitative research. Rest of this part is devoted to the analysis and interpretation of data obtained through a questionnaire survey. The aim of this thesis was to find out what banks' marketing activities influence the target group aged 18-25 years old in choosing a current account. As a result of the practical part, it was found that the target group is most influenced by price, i.e. fees and financial benefits.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [623]