• Analýza trhu se smartphony 

      Autor: Jan Martinásek; Vedoucí práce: Makovský Petr; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu trhu se smartphony z pohledu zákazníka a hodnotí mikroekonomické a marketingové aspekty trhu. Nejprve definuje samotný smartphone a popisuje historii jeho vzniku a vývoje. Po ...
    • Green marketing - CSR a marketing Plzeňského Prazdroje 

      Autor: Eva Soudková; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-02)
      Bakalářská práce se zabývá marketingem Plzeňského Prazdroje s cílem analyzovat a informovat veřejnost o jeho ekologických marketingových koncepcích a CSR aktivitách. Teoretická část uvádí základní pojmy z oblasti marketingu ...
    • Influenceři a online marketing na sociálních sítích 

      Autor: Tereza Neubergová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tato bakalářská práce se věnuje online marketingu, sociálním sítím a influencerům. V teoretické části je popsána marketingová komunikace, nástroje a výhody online marketingu, sociální sítě, influenceři a jejich dělení, ...
    • Marketingový mix vybrané organizace 

      Autor: Tereza Navrátilová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
      Tématem této bakalářské práce je marketingový mix vybrané organizace. Teoretická část je zaměřena na marketingový mix a jeho prvky – produkt, cenu, distribuci a komunikaci, dále je popsána část situační analýzy – analýza ...
    • Možnosti obchodování na devizových trzích v kontextu koronavirové krize 

      Autor: Ondřej Dunder; Vedoucí práce: Makovský Petr; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Obsahem této bakalářské práce je zhodnocení dopadu koronavirové pandemie na měnový trh. Práce si klade za cíl potvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy, které napomůžou k analýze dopadu covidu-19. Následně jsou statistickými ...
    • Návrh zlepšení agilní transformace firmy v oblasti softwarového vývoje 

      Autor: Michaela Rašovská; Vedoucí práce: Jemala Marek; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-02)
      Tématem této diplomové práce je transformace z vodopádového způsobu řízení projektů na agilní přístupy, orientované na produkt. První část práce pojednává o agilitě samotné a dává ji do kontextu jednotlivých agilních rámců. ...
    • Porovnání online a offline marketingu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. 

      Autor: Hana Hufeislová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na komparaci marketingu v online a offline prostředí. Cílem práce je zhodnotit efektivitu reklamy a její vliv na marketingovou komunikaci společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. ...
    • Prognóza vývoje esportu 

      Autor: Ladislav Kovář; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Hlavním cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s videoherním trhem, přesněji esportem. V první části práce uvede čtenáře do historie videoher, kde vznikla první hra, jak se jmenovala a jak byla náročná pro tehdejší ...
    • Reklama na sociálních sítích 

      Autor: Kristýna Švestková; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)
      Tato bakalářská práce se zabývá v teoretické části nástroji marketingového a komunikačního mixu, marketingovou komunikací na internetu, marketingovým výzkumem a dalšími informacemi, které jsou pro marketing a reklamu ...
    • Role marketingu na sociálních sítích 

      Autor: Karolína Kasnerová; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-01)
      Bakalářská práce se věnuje marketingu a rolím, které má na sociálních sítích. Teoretická část obsahuje definice marketingových pojmů, vztah marketingu a internetu a také princip fungování sociálních sítí. V neposlední řadě ...
    • Vliv marketingových aktivit bank na cílovou skupinu 

      Autor: Kateřina Čermáková; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tématem této bakalářské práce je vliv marketingových aktivit bank na cílovou skupinu. Teoretická část práce se zabývá marketingem služeb, marketingovým mixem, dále pak spotřebitelem a spotřebním chováním. V praktické části ...
    • Vliv reklamy na zákazníka 

      Autor: Sára Hacaperková; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamy na zákazníka. Jejím cílem je zjistit, jak reklama ovlivňuje nákupní chování zákazníka. Práce je rozdělena na dvě části a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část ...
    • Zavedení rámcových podmínek pro řízení inovací projektů v raketovém průmyslu pomocí standardizace v organizaci s omezenými finančními prostředky 

      Autor: Ondřej Marvan; Vedoucí práce: Jemala Marek; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-10)
      Hlavním cílem této práce je analyzovat nejnovější trendy v projektovém řízení inovací v raketovém průmyslu zavedením standardizace a analýzou jejího dopadu na strukturované metody, které optimalizují čas, minimalizují ...