Porovnání online a offline marketingu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o.
Comparison of Online and Offline Advertising of Selected Company Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o.
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Hana Hufeislová
Vedoucí práce
Cupalová Soňa
Oponent práce
Sadílek Tomáš
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zaměřuje na komparaci marketingu v online a offline prostředí. Cílem práce je zhodnotit efektivitu reklamy a její vliv na marketingovou komunikaci společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání reklamy, která patří mezi základní indikátory v oblasti marketingu. Analýza byla provedena jak v online, tak i v offline marketingovém prostředí. Práce se skládá ze dvou hlavních částí – teoretické a praktické. Teoretická část popisuje marketingové pojmy, srovnává online a offline reklamu a analyzuje trh s nealkoholickými nápoji. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o., rozhovory s experty a dotazníkové šetření, které je zaměřené na spotřebitele. Tato práce by měla umožnit čtenářům získat hlubší pochopení toho, jak společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. vytváří reklamu a jak spolupracuje se společností The Coca-Cola Company při tvorbě marketingových kampaní. Cílem práce je rovněž poskytnout společnosti doporučení, jak zvýšit efektivitu reklamy, a navrhnout možnosti, jak tyto návrhy implementovat do marketingové strategie v obou prostředích. This bachelor thesis focuses on comparing online and offline marketing. The thesis aims to evaluate the effectiveness of advertising and its impact on the marketing communication of Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. Within this thesis, the research of advertising was chosen as it is a key indicator in the field of marketing. This analysis was in both online and offline marketing environments. The thesis consists of two main parts - theoretical and practical. The theoretical part explains the marketing concepts, compares online and offline advertising, and analyses the soft drink market. The practical part focuses on introducing Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o., interviews with experts and an online survey focused on consumers. This thesis should enable readers to gain a deeper understanding of how Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. creates advertising and how it works with The Coca-Cola Company to create marketing campaigns. The paper also aims to provide the company with recommendations for enhancing the effectiveness of advertising and implementing them into the marketing strategy in both environments.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [625]