Analýza trhu se smartphony
Analysis of the Smartphone Market
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jan Martinásek
Vedoucí práce
Makovský Petr
Oponent práce
Sadílek Tomáš
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu trhu se smartphony z pohledu zákazníka a hodnotí mikroekonomické a marketingové aspekty trhu. Nejprve definuje samotný smartphone a popisuje historii jeho vzniku a vývoje. Po zavedení teoretických nástrojů a východisek přichází analýza samotná. Konkrétně práce analyzuje nabídku smartphonů na českém trhu, kdy tuto dělí do tříd, ve kterých probíhá podrobnější analýza. V druhé části praktického zkoumání popisuje strategie čtyřech nejvýznamnějších společností na trhu a historický vývoj cen jejich nejvyšších modelů na českém trhu This bachelor´s thesis is focused on analysing the smartphone market, doing that from customers perspective by evaluating microeconomics and marketing aspects of the market. At first the smartphone itself is defined and the history and origin are described. After the theoretical tools and resources are introduced the actual analysis is proceeded. In particular the thesis analyses the supply on Czech market which is divided into classes in which the detailed analysis is made. In the second part of the practical research the strategies of the most important companies on the Czech market are analysed. Also, the prices of the top models historically offered by the companies are analysed.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [625]