Zobrazit minimální záznam

Analysis of internal marketing of company and its changes



dc.contributor.advisorHořký Lukáš
dc.contributor.authorStuchlíková Markéta
dc.date.accessioned2016-06-23T01:39:57Z
dc.date.available2016-06-23T01:39:57Z
dc.date.issued2016-01-05
dc.identifierKOS-587864825805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/65208
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce Analýza interního marketingu a jeho změny je analýza stavu interního marketingu na konkrétním pracovišti firmy a navržení nejvhodnějších metod řešení zjištěných problémů a nedostatků. Teoretická část práce pojednává obecně o činnostech v podniku s ohledem na vnitřní marketing. V praktické části je provedena analýza současného stavu v podniku, následná syntéza a navržena řešení zjištěných nedostatků pomocí nástrojů klasického marketingu.cze
dc.description.abstractSubject of diploma thesis called Analysis of internal marketing and its changes is analysis of internal marketing in the specific Czech company. The goal was a proposition of the most suitable solution methods of problems and drawbacks which have been found. Theoretical part of paper generally describes internal marketing and its parts. In a practical part is described the analysis of the actual status in the company, follow-up with incorporation and in the end are suggested solutions of founded drawbacks.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectanalýza, marketing, interní marketing, firma, změnycze
dc.subjectanalysis, marketing, internal marketing, company, changeseng
dc.titleAnalýza interního marketingu firmy a jeho změnycze
dc.titleAnalysis of internal marketing of company and its changeseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-02-02
dc.contributor.refereeJandera Jan
theses.degree.disciplineEkonomika a řízení elektrotechnikycze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědcze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam