Zobrazit minimální záznam

Personnel marketing of the Robert Bosch company



dc.contributor.advisorTureckiová Michaela
dc.contributor.authorBánok Libor
dc.date.accessioned2016-05-13T16:14:50Z
dc.date.available2016-05-13T16:14:50Z
dc.date.issued2015-05-04
dc.identifierKOS-587864214305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64345
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na téma personálního marketingu firmy Robert Bosch. Teoretická část popisuje, co personální marketing je a dále se věnuje rozdělení na interní a externí personální marketing, kde popisuje jednotlivé složky a činnosti této disciplíny. V praktické části je popsána struktura firmy Robert Bosch a jednotlivé činnosti firmy na poli personálního marketingu. Pomocí rozhovorů a ankety jsou poté analyzovány výsledky těchto činností.cze
dc.description.abstractThis Bachelor thesis is focused on the topic of personnel marketing at the Robert Bosch company. The theoretical part describes personnel marketing and deals with the division of this term into intern and extern personnel marketing where it specifies its individual parts and activities. The practical part illustrates the structure of the Robert Bosch company and its individual activities in field of personnel marketing. By using surveys and dialogues results of these activities are analyzed.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectPersonální marketing, politika personálního marketingu, náborové aktivity, sociální odpovědnost podniku, Robert Boschcze
dc.subjectPersonnel marketing, personnel marketing policy, resourcing activities, corporate social responsibility, Robert Boscheng
dc.titlePersonální marketing firmy Robert Boschcze
dc.titlePersonnel marketing of the Robert Bosch companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-06-18
dc.contributor.refereeChovancová Stanislava
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam