Zobrazit minimální záznam

Marketing Study at the Company IMA, s.r.o.



dc.contributor.advisorRejf Libor
dc.contributor.authorHora Pavel
dc.date.accessioned2016-05-13T08:21:05Z
dc.date.available2016-05-13T08:21:05Z
dc.date.issued2015-06-29
dc.identifierKOS-559969501805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/63358
dc.description.abstractBakalářská práce je marketingovou studií aplikovanou v konkrétním podniku a jejím cílem je, skrze definování teoretických pojmů marketingu a následnou analýzu aktuální situace tohoto podniku, dospět až k jednotlivým návrhům na zlepšení jeho marketingové situace. K této marketingové analýze byla vybrána společnost Institut elektronických aplikací s.r.o. (IMA s.r.o.), která vyvíjí a vyrábí své vlastní produkty z oblasti mikroprocesorové elektroniky k identifikaci osob a procesů k nejrůznějším účelům využití. V rámci analytické části byly shromážděny informace z interního i externího prostředí podniku a v rámci vyhodnocení bylo zjištěno několik oblastí jako příležitostí ke zlepšení marketingového počínání. První oblastí je pojetí segmentování trhu a přístup k jednotlivým využívaným trhům v oblasti užší specializace společnosti, a to na konkrétní technologii bezkontaktního přenosu dat zvaného NFC. Další oblast s příležitostí ke zlepšení marketingové situace v podniku byla konstatována na poli marketingové komunikace nejrůznějších forem. Návrhová část tyto oblasti, kde je prostor ke zlepšení situace v podniku, přivádí ke konkrétním radám a metodám, ve kterých aspektech by měla společnost IMA s.r.o. provést náležité změny, aby byly podchycené informace efektivně uvedeny do praxe. Jedná se o návrhy ke vstupu do nových tržních segmentů vyznačujících se zejména nízkou mírou nasycení při dostatečném objemu hodnotných zákazníků. Dále se pak jedná o specifické návrhy na zlepšení marketingové komunikace na poli webových prezentací i aplikací moderních metod marketingových sdělení zákazníkům.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with the marketing study applicated in the specific company and its target is to come up on the various proposals for improving the marketing situation through defining theoretical concepts of marketing and subsequent analysis of the current situation of the company. It was chosen Electronic Applications Institute Ltd. (IMA Ltd.) for the analysis of marketing company, which develops and manufactures its own products from the microprocessor electronics to identify people and processes for a variety of the applications. In the analytical part, the information was gathered from internal and external environment of the company and in the evaluation it was identified several areas as opportunities to improve marketing behavior. The first opportunity to improve is the concept of market segmentation and access to the individual markets exploited in narrow specialization of the company, which is specified contactless data transmission technology called NFC. Another area of opportunity for improving the marketing situation of venture has been established in the field of marketing communications of various forms. The third part of thesis (proposals) mentions areas with opportunities for improvement and brings to the specific advice and methods, in which aspects IMA Ltd. company should make appropriate changes to the captured information effectively put into practice. These proposals for entry into new market segments are characterized by a particularly low degree of saturation at a sufficient volume of valuable customers. Furthermore, there are mentioned the specific proposals to improve marketing communication in the field of websites and applications of modern methods of marketing communication to customers.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketingová studie, Institut mikroelektronických aplikací s.r.o., IMA s.r.o., Near Field Communication, NFC, Bezkontaktní otevírání dveří, Odemykání čipem, Systém odemykání bez klíčůcze
dc.subjectMarketing study, Institute of Microelectronic Applications Ltd., IMA Ltd., Near Field Communication, NFC, Contactless door opening, Unlocking chip system, Unlocking system without keyseng
dc.titleMarketingová studie v podniku IMA, s.r.o.cze
dc.titleMarketing Study at the Company IMA, s.r.o.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-08-26
dc.contributor.refereeMartinovský Václav
theses.degree.disciplineTechnologie, materiály a ekonomika strojírenstvícze
theses.degree.grantorústav řízení a ekonomiky podnikucze
theses.degree.programmeVýroba a ekonomika ve strojírenstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam