Marketingová studie v podniku IMA, s.r.o.
Marketing Study at the Company IMA, s.r.o.
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Hora Pavel
Supervisor
Rejf Libor
Opponent
Martinovský Václav
Field of study
Technologie, materiály a ekonomika strojírenstvíStudy program
Výroba a ekonomika ve strojírenstvíInstitutions assigning rank
ústav řízení a ekonomiky podnikuDefended
2015-08-26Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce je marketingovou studií aplikovanou v konkrétním podniku a jejím cílem je, skrze definování teoretických pojmů marketingu a následnou analýzu aktuální situace tohoto podniku, dospět až k jednotlivým návrhům na zlepšení jeho marketingové situace. K této marketingové analýze byla vybrána společnost Institut elektronických aplikací s.r.o. (IMA s.r.o.), která vyvíjí a vyrábí své vlastní produkty z oblasti mikroprocesorové elektroniky k identifikaci osob a procesů k nejrůznějším účelům využití.
V rámci analytické části byly shromážděny informace z interního i externího prostředí podniku a v rámci vyhodnocení bylo zjištěno několik oblastí jako příležitostí ke zlepšení marketingového počínání. První oblastí je pojetí segmentování trhu a přístup k jednotlivým využívaným trhům v oblasti užší specializace společnosti, a to na konkrétní technologii bezkontaktního přenosu dat zvaného NFC. Další oblast s příležitostí ke zlepšení marketingové situace v podniku byla konstatována na poli marketingové komunikace nejrůznějších forem.
Návrhová část tyto oblasti, kde je prostor ke zlepšení situace v podniku, přivádí ke konkrétním radám a metodám, ve kterých aspektech by měla společnost IMA s.r.o. provést náležité změny, aby byly podchycené informace efektivně uvedeny do praxe. Jedná se o návrhy ke vstupu do nových tržních segmentů vyznačujících se zejména nízkou mírou nasycení při dostatečném objemu hodnotných zákazníků. Dále se pak jedná o specifické návrhy na zlepšení marketingové komunikace na poli webových prezentací i aplikací moderních metod marketingových sdělení zákazníkům. This thesis deals with the marketing study applicated in the specific company and its target is to come up on the various proposals for improving the marketing situation through defining theoretical concepts of marketing and subsequent analysis of the current situation of the company. It was chosen Electronic Applications Institute Ltd. (IMA Ltd.) for the analysis of marketing company, which develops and manufactures its own products from the microprocessor electronics to identify people and processes for a variety of the applications.
In the analytical part, the information was gathered from internal and external environment of the company and in the evaluation it was identified several areas as opportunities to improve marketing behavior. The first opportunity to improve is the concept of market segmentation and access to the individual markets exploited in narrow specialization of the company, which is specified contactless data transmission technology called NFC. Another area of opportunity for improving the marketing situation of venture has been established in the field of marketing communications of various forms.
The third part of thesis (proposals) mentions areas with opportunities for improvement and brings to the specific advice and methods, in which aspects IMA Ltd. company should make appropriate changes to the captured information effectively put into practice. These proposals for entry into new market segments are characterized by a particularly low degree of saturation at a sufficient volume of valuable customers. Furthermore, there are mentioned the specific proposals to improve marketing communication in the field of websites and applications of modern methods of marketing communication to customers.
Collections
- Bakalářské práce - 12138 [213]