Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 11
Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu, Influencer Marketing of Baby and Infant Nutrition Division of Nestlé Brand on Instagram
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Nováková Lenka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
Tato diplomová práce pojednává o influencer marketingu a jeho využití jako marke-tingový nástroj. Cílem práce je analyzovat současný stav influencer marketingu di-vize dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé, vyhodnotit ...
Analýza inovativních digitálních platforem využitelných k propagaci, Analysis of Innovative Digital Platforms Usable for Promotion
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Sadílek Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-09)
Diplomová práce se bude zabývat problematikou reklamy na nových platformách dostupných v ČR. Na vybraných platformách, které budou ze sestavených parametrů určeny jako inovativní, bude provedena situační analýza, predikce ...
On-line marketing pro zprostředkování služeb, Online Marketing for Service Provider
; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Skokanová Dagmar (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
Cílem bakalářské práce je vybudování webové prezentace pro prodejce a dovozce motocyklů. Úvodem je čtenáři přiblížena teoretická podstata základů in-ternetového marketingu a reklamy. V další části se práce věnuje praktikám ...
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B, Marketing Strategy Analysis of BTL Healthcare Technologies in the B2B Market
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Sadílek Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
Tématem této bakalářské práce je Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B. V první části této práce jsou objasněná teoretická témata se zaměřením na definici marketingu a vysvětlení ...
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti, Analysis of the marketing mix of a selected company
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jílková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu společnosti Prusa Research a.s. Práce není omezena pouze na jednu složku marketingového mixu, ale soustředí se na všechny jeho nástroje. Teoretická část představuje ...
Etika využití umělé inteligence v marketingu, Ethics of AI in Marketing
; Vedoucí práce: Jindřichovská Irena; Oponent práce: Skokanová Dagmar (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-01)
Tato bakalářská práce se zabývá etickými otázkami, které přináší umělá inteligence. Nejprve se zaměřuje na samotnou umělou inteligenci. Stručně popisuje historii, popisuje různé typy a ukazuje několik příkladů. Kapitola 2 ...
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu, Marketing Strategies of LIDL and Penny Market Companies on the Czech Market
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním marketingových strategií firem Lidl ČR a Penny Market ČR. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, jejichž pochopení je potřebné pro další práci ...
Šetrnost k životnímu prostředí jako marketingová strategie, Environmental Friendliness as a Marketing Strategy
; Vedoucí práce: Ostapenko Galina; Oponent práce: Skokanová Dagmar (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
Cílem této bakalářské práce je určit, jestli společnost H&M má úspěšnou strategii zaměřenou na udržitelnost a rozvoj zeleného marketingu. Společnost H&M je zaměřená hlavně na módu a doplňky do domácnosti. Teoretická část ...
Návrh marketingové komunikační strategie vybraného sportovního klubu, Proposal for a Marketing Communication Strategy of a Selected Sports Club
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Sadílek Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-10)
Cílem diplomové práce je zhodnotit stav současné marketingové komunikační strategie vybraného sportovního klubu a navrhnout doporučení ke zlepšení jednotlivých marketingových činností. V teoretické části jsou vymezeny ...
Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu, Product Marketing Analysis in the Automotive Industry
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
Cílem této bakalářské práce je analýza vozu Kodiaq ve společnosti Škoda Auto a.s. a návrh další možné marketingové strategie, která by se dala aplikovat na budoucí generaci vozu. V první části se tato práce věnuje teoretickému ...