ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza inovativních digitálních platforem využitelných k propagaci

Analysis of Innovative Digital Platforms Usable for Promotion

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Oldřich Kratochvíl
Supervisor
Skokanová Dagmar
Opponent
Sadílek Tomáš
Study program
Projektové řízení inovací
Institutions assigning rank
institut manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se bude zabývat problematikou reklamy na nových platformách dostupných v ČR. Na vybraných platformách, které budou ze sestavených parametrů určeny jako inovativní, bude provedena situační analýza, predikce vývoje, benchmarková analýza a další metody. Cílem diplomové práce je představit čtenáři vybrané platformy, analyzovat je a poskytnout ucelený výstup o využití těchto platforem pro propagaci. Výstupem diplomové práce bude matice, která podle zadaných parametrů určí vhodnost využití vybraných platforem do komunikačního mixu.
 
The diploma thesis focuses on advertising on new platforms available in the Czech Republic. For those platforms, determined as innovative ones - based on the research, a situational analysis, prediction of a development, benchmark analysis, and other methods are made. The thesis aims to present these platforms and provide a comprehensive output of how to use these platforms for advertising. The thesis output is a matrix that determines the suitability of the selected platforms in the communication mix according to the specified parameters.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/97477
View/Open
PLNY_TEXT (3.593Mb)
PRILOHA (418.0Kb)
POSUDEK (971.3Kb)
POSUDEK (212.2Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 32116 [771]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV