Now showing items 1-20 of 43

    • Agilní transformace organizace 

      Author: Hynek Salák; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-03)
      Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení agilní transformace dvou organizací, Softwarové firmy a Mobilního operátora. Součástí jsou také návrhy doporučení na další zlepšení transformace. Teoretická část se soustředí na ...
    • Agilní transformace v organizaci XY a její dopad na lidské zdroje, jejich řízení a plánování 

      Author: Filip Pallós; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-03)
      Tématem této diplomové práce je transformace z vodopádového způsobu řízení projektů na agilní způsob řízení a dopady této změny na řízení a plánování lidských zdrojů. První část práce pojednává o agilitě, agilním řízení a ...
    • Aktivní zákazník: Jak může vhodně motivovaný uživatel pomoci ušetřit 

      Author: Baláž Vladimír; Supervisor: Kačín Radovan; Opponent: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Diplomová práce se zabývá tématem gamifikace s propojením na relevantní poznatky z oborů psychologie a interakčního designu. Cílem této práce je navrhnout a připravit řešení pomocí gamifikace pro českou firmu v oblasti ...
    • Analýza a vyhodnocení kvality služeb 

      Author: Şahin Deniz; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Tato bakalářská práce na téma analýza a vyhodnocení kvality služeb je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Metodou Mystery shoppingu je zde analyzována kvalita služeb mobilních operátorů, a to na základě předem ...
    • Analýza marketingové propagace konkrétní společnosti 

      Author: Strnadová Kristýna; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá společností Yves Rocher, která vyrábí kosmetické produkty s ohledem na životní prostředí. Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současné marketingové propagace společnosti a návrh ...
    • Analýza využití agilních metodik řízení projektů v rámci vývoje mobilních aplikací 

      Author: Tereza Krejčíková; Supervisor: Fanta Petr; Opponent: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu využití agilních metodik ve zkoumané společnosti, konkrétně na dvou projektech, které se zabývají vývojem mobilních aplikací. Cílem práce je na základě provedeného dotazníkového ...
    • Atraktivita zaměstnavatele 

      Author: Dufková Daniela; Supervisor: Šimonová Klára; Opponent: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-16)
      Cílem této bakalářské práce je zjistit faktory atraktivity zaměstnavatele z hlediska dělnických profesí a následně doporučit, jak tyto faktory posílit. Teoretická část se soustředí na okolí podniku, analýzu makrookolí, ...
    • Automatizace zpracování faktur v nadnárodní společnosti 

      Author: Dominika Hrubá; Supervisor: Bronec Oldřich; Opponent: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Cílem diplomové práce je navrhnout řešení problémů vyplývajících z provedené analý-zy, která zahrnuje analýzu současné situace ve finančním oddělení nadnárodní společ-nosti v procesu zpracování faktur. Řešením bude návrh ...
    • Employer branding v podniku Conseq IM 

      Author: Kulíšková Veronika; Supervisor: Johnová Radka; Opponent: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-31)
      Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání značky zaměstnavatele externě a interně ve společnosti Conseq IM. Cílem teoretické části je na základě nastudované literatury a online článků vysvětlit a popsat problematiku ...
    • Environmentální marketing ve vybraném podniku 

      Author: Hofmanová Petra; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Majerová Hana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit a analyzovat principy environmentálního marketingu ve vybraném podniku a formulace případných doporučení. Analyzovanou společností je Kika Nábytek s.r.o., podnik zabývající ...
    • Etika v podnikání 

      Author: Saslíková Anna; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Bakalářská práce se věnuje etice v podnikání. Teoretická část je zaměřena na pochopení etiky jako takové, její stručný vývoj, metody a nástroje, etický kodex, porušování jejích norem a společenské odpovědnosti firem. V ...
    • Faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů v bankovnictví 

      Author: Veronika Šebová; Supervisor: Skokanová Dagmar; Opponent: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
      Diplomová práce se zabývá faktory, které pozitivně či negativně ovlivňují inovace. Cílem této diplomové práce je identifikace klíčových faktorů, které ovlivňují úspěch a neúspěch inovace v podniku Česká spořitelna. První ...
    • HR v digitální ekonomice 

      Author: Pechová Helena; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Chundela Lubor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-07)
      Tato bakalářská práce se zabývá HR trendy v éře Průmyslu 4.0. Hlavním cílem je stanovení HR trendů v souvislosti s digitalizací dle analýzy názorů vybraných personalistů v komparaci s očekávaným vývojem dle výzkumů. ...
    • Kaizen a jeho využití v průmyslovém podniku 

      Author: Bradová Marie; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Kavan Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
      Bakalářská práce se zabývá filozofií neustálého zlepšování pomocí malých kroků, která je známá pod názvem Kaizen. Teoretická část popisuje Kaizen od jeho historického vývoje až po jednotlivé systémy, které celou filozofii ...
    • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

      Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
    • Marketingový plán pro Studentskou unii ČVUT 

      Author: Vrabčeková Monika; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-09-02)
      Cílem této diplomové práce s názvem "Marketingový plán pro studentskou unii ČVUT" je na základě zrealizovaného arketingového výzkumu navrhnout marketingový plán pro Studentskou unii ČVUT. V rámci marketingového plánu jsou ...
    • Marketingový plán restaurace s cukrárnou 

      Author: Nováková Marie; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-05)
      Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu vybrané restaurace s cukrárnou, to je také spolu s návrhem vhodných marketingových opatření cílem textu. První část práce poskytuje teoretický základ v oblasti ...
    • Mystery shopping 

      Author: Simeonovová Natálie; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Bakalářská práce se věnuje jedné z metod marketingového výzkumu, a to Mystery shop-ping, česky "utajovaný nákup". Teoretická část pojednává o marketingovém výzkumu a jeho metodách, především tedy o metodě Mystery shopping. ...
    • Mystery Shopping 

      Author: Šilhanová Lucie; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly, které se zabývají marketingem, ...
    • Mystery Shopping 

      Author: Saranova Gilyana; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Bakalářská práce obsahuje teoretickou část, ve které definuje marketingový výzkum. Zmiňuje především důležitost pochopení daného tématu, který je přímo spojen s metodou Mystery shopping. Následně v praktické časti se zabývá ...