Zobrazují se záznamy 263-282 z 942

    • Grafická reprezentace příkazové řádky unixového typu 

      Autor: Kmoch Ondřej; Vedoucí práce: Černý Viktor; Oponent práce: Čejka Tomáš
      I na začátku 21. století má textová příkazová řádka v operačních systémech stále pevné místo. Obvyklé je to u systémů založených na Unixu, kde její schopnosti často zcela překonávají možnosti grafického uživatelského ...
    • Grafické uživatelské rozhraní k nástroji pro optimalizaci tepláren 

      Autor: Verner Michal; Vedoucí práce: Havel Petr; Oponent práce: Procházka Antonín
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-16)
    • Grafové algoritmy pro doporučování v Linked Data 

      Autor: Chouň Martin; Vedoucí práce: Dojčinovski Milan; Oponent práce: Kordík Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-09)
      Diplomová práce se zabývá grafovými algoritmy pro doporučování aplikovanými na oblast propojených dat. Autor se v práci zaměřuje především na popis technologií sémantického webu a principů propojených dat, dále na doporučovací ...
    • Grammatica - mobilní aplikace pro procvičování gramatiky 

      Autor: Alexander Bublik; Vedoucí práce: Křikava Filip; Oponent práce: Kroha Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Tato práce popisuje proces vývoje mobilní aplikace pro operační systém Android a serverové části s databází, která komunikuje s klientem prostřednictvím REST API. Aplikace je určena pro studium cizích jazyků, podporuje ...
    • GraphQL server 

      Autor: Blažek Milan; Vedoucí práce: Horský Martin; Oponent práce: Kuchař Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-10)
      Práce popisuje technologii GraphQL od společnosti Facebook a vystavuje ji porovnání s tradičním přístupem REST. Implementační část práce využívá právě technologii GraphQL spolu s dalšími souvisejícími knihovnami.
    • GraphWiki 

      Autor: Tomáš Greger; Vedoucí práce: Sušický Marek; Oponent práce: Suchánek Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
      Cílem této diplomové práce je analyzovat, navrhnout, implementovat, otestovat a zdokumentovat webovou aplikaci, která bude založena na myšlence grafové Wikipedie. Uživatelům bude v této fázi poskytovat informace o vztazích ...
    • Herní aplikace pro kognitivní trénink s NPC 

      Autor: Martin Kopřiva; Vedoucí práce: Fajnerová Iveta; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Tato práce se zabývá vývojem systémů pro správu animovaných NPC, jejich navigaci po virtuálním světě a scénářů, které lze využít pro kognitivní trénink. Na základě analýzy je navržena a realizována soustava modulů pro herní ...
    • Herní engine na platformě Flash a Stage3D 

      Autor: Průcha Ondřej; Vedoucí práce: Žikovský Pavel; Oponent práce: Franc Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-16)
    • Heuristické přístupy při řešení NP-těžkých úloh 

      Autor: Tomáš Petříček; Vedoucí práce: Šoch Michal; Oponent práce: Trdlička Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-09)
      Cílem práce je nalézt téměř optimální konfiguraci pro algoritmickou obchodní strategii za pomocí heuristik v rozumně krátkém čase. Čtenář je nejprve seznámen se třídami složitosti a heuristickými metodami, včetně těch ...
    • Historie ČVUT (Android mobilní aplikace) 

      Autor: Krabač Tomáš; Vedoucí práce: Půlpitel Martin; Oponent práce: Balík Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-10)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace pro operační systém Android o vysoké škole České vysoké učení technické v Praze. Při implementaci byla použita architektura Model-View-Presenter a ...
    • Historie ČVUT (Android mobilní aplikace) 

      Autor: Krabač Tomáš; Vedoucí práce: Půlpitel Martin; Oponent práce: Balík Miroslav
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace pro operační systém Android o vysoké škole České vysoké učení technické v Praze. Při implementaci byla použita architektura Model-View-Presenter a ...
    • Hledání a analýza proměnných souvisejících s TFR za využití metodiky BI 

      Autor: Jaroslav Jasenovský; Vedoucí práce: Evan Tomáš; Oponent práce: Pergl Robert
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-09)
      Cílem diplomové práce bylo nalezení silných faktorů ovlivňujících úhrnnou plodnost, a to za pomocí metodiky BI. Za tímto účelem byl navržen a vytvořen datový sklad, v němž se uchovávají zkoumané datové sady ve všech hlavních ...
    • Hledání a využití struktury multimediálních dat 

      Autor: Liška Petr; Vedoucí práce: Holeňa Martin; Oponent práce: Pulc Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-10)
      Tato práce se zabývá hledáním struktury v kolekcích písní populární hudby jednak pomocí dobře známých samorganizujících map (SOM), ale také pomocí samorganizujících map se zahrnutým sémantickým kontextem (CRSOM). V textu ...
    • Hledání podobnosti v dokumentech 

      Autor: Michal Brka; Vedoucí práce: Sušický Marek; Oponent práce: Kroha Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-12)
      Táto diplomová práca sa zaoberá skúmaním podobnosti dokumentov na základe skrytých metadát. V jednotlivých častiach popisuje skúmané dátové formáty, moderné knižnice na extrakciu metadát a tvorbu užívateľského rozhrania. ...
    • Hloubkové porovnání CI/CD systémů 

      Autor: Mikuláš Dítě; Vedoucí práce: Vondra Tomáš; Oponent práce: Blažek Rudolf Bohumil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Tato prace obsahuje porovnani vybranych nastroju pro prubeznou integraci (continuous integration, CI) a prubezne nasazovani (continuous deployment, CD). Byla pripravena metodika a podle ni zhodnoceny nastroje GitLab, ...
    • Hra pro mobilní zařízení s rozšířenou realitou a podporou hry více hráčů 

      Autor: Baierl Jakub; Vedoucí práce: Veselý Dominik; Oponent práce: Kačer Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-24)
      Tato práce si klade za cíl provést důkladnou analýzu prostředí a technologií pro vytvoření mobilní aplikace s podporou hry více hráčů, využívající rozšířenou realitu. Dále tato práce bude obsahovat návrh a samotnou realizaci ...
    • Hra pro OS Android s využitím rozšířené reality 

      Autor: Pína Daniel; Vedoucí práce: Kačer Martin; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-10)
      Tato práce si klade za cíl provést analýzu technologie rozšířené reality, navrhnout a následně implementovat mobilní hru pro operační systém Android. Hra bude podporovat hru více hráčů a bude využívat rozšířené reality. ...
    • HTML 5 a JavaScript pro vývoj a simulaci uživatelského rozhraní automobilu 

      Autor: Doubek Martin; Vedoucí práce: Půlpitel Martin; Oponent práce: Purkert Miloš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-08)
      Hlavním cílem této práce je implementace nových kontextů do již existující aplikace, která simuluje uživatelské rozhraní palubního počítače automobilu. K existujícím uživatelským rozhraním Tuneru, Medií a Počasí budou ...
    • HTML5 pro uživatelské rozhraní automobilu 

      Autor: Václavík Jan; Vedoucí práce: Půlpitel Martin; Oponent práce: Purkert Miloš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Hudební přehrávač a organizér s grafovou reprezentací dat 

      Autor: Šplíchal Kryštof; Vedoucí práce: Kuchař Jaroslav; Oponent práce: Vogel Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-09)
      Cílem práce je vytvořit opensource webovou aplikaci pro správu a přehrávání lokální hudební knihovny s novým pohledem na data. Motivací je umožnit posluchačům hudby na základě grafové reprezentace dat zadávat vlastní vazby ...