• Aplikace ElateMe pro Android (pokračování) 

      Autor: Liferov Ilia; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Štěpán Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-16)
      Systém ElateMe je kombinace socíalní sítě a crowdfundingové platformy. Systém pomáhá uživatelům vytvářet přání a přispívat na přání ostatních uživatelů. Jednoduše řečeno, systém ElateMe řeší problém obdarování vhodným ...
    • Automatické zpracování tištěné papírové účtenky za palivo 

      Autor: Vojtěch Dalecký; Vedoucí práce: Jirovský Václav; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)
      Tato práce se věnuje automatizaci procesu vyčítání klíčových dat z fotografiítištěných účtenek vydaných čerpacími stanicemi. Důraz je kladen předevšímna získání celkové ceny, času a data vystavení účtenky.Na základě analýzy ...
    • Chůze po prkně ve virtuální realitě 

      Autor: Marko Šoltés; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Nováček Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Cieľom práce je vytvorenie aplikácie, ktorá pomocou virtuálnej reality umožní užívateľovi zažiť prechádzku po drevenej lávke vo veľkej výške nad zemou. Teoretická časť práce je zameraná na analýzu dostupných možností, ako ...
    • Chůze ve velké výšce ve virtuální realitě 

      Autor: František Vančát; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-08)
      Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu aplikace využívající virtuální realitu. V této aplikaci uživatel chodí po prkně ve velké výšce. Součástí práce je průzkum podobných existujících her, včetně dotazníku, jehož výsledky ...
    • ČVUT navigátor - iOS III 

      Autor: Březina Daniel; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Mobilní aplikace ČVUT Navigátor slouží pro orientaci v kampusu ČVUT a k zobrazení rozvrhu hodin. Cílem práce je vytvoření 3. generace ČVUT Na- vigatoru podporující vektorový formát map, navigování uvnitř budov pomocí ...
    • Desktopová aplikace Logik 

      Autor: Kirill Rybakov; Vedoucí práce: Tvrdík Pavel; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Cilem této práce je vývoj desktopové aplikačni hry "Mastermind" (také označované jako "Logic") pro Windows a Linux. Výsledný program má vylepšit stávajici implementace hry, umožňuje výběr barev z předdefinované palety a ...
    • Detekce objektů v ptačích hnízdech pomocí neuronových sítí 

      Autor: Havlůj Jan; Vedoucí práce: Pavlíček Josef; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-10)
      Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou softwarové knihovny pro detekci objektů v obraze použitím neuronových sítí. V první části jsme seznámeni s cílem práce a detailní specifikací požadavků. Druhá část se věnuje teorii ...
    • Detekce počtu mláďat v ptačích hnízdech za pomoci nástrojů rozpoznání obrazu 

      Autor: Šuma Pavel; Vedoucí práce: Pavlíček Josef; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-16)
      Práce se zaměřuje na rozpoznávání objektů v obraze, konkrétně ptačích mláďat. První část popisuje potřebné metody počítačového vidění ke předzpracování obrazu, jeho segmentaci a rozpoznávání objektů na základě jejich ...
    • Editor grafů ve virtuální realitě 

      Autor: Ivan Menshikov; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-09)
      Technologii virtuální reality lze využít k zobrazení a řešení problémů týkajících se vztahů mezi objekty, a to více pohlcujícím a interaktivním způsobem. Tato práce představuje návrh a vývoj samostatného softwarového ...
    • ElateMe - QA v multiplatformních aplikacích 

      Autor: Grofek Tomáš; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Jirkovský Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-16)
      Tato práce se zabývá problematikou zajištění kvality v multiplatformních aplikacích konkrétně pro službu ElateMe. V úvodní kapitole jsou analyzována rizika při integraci změnových požadavků a jejich dopady na jednotlivé ...
    • ElateMe: Analýza a implementace internetových plateb 

      Autor: Lukašević Luka; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Klán Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-16)
      Bakalarska prace se zabyva analyzou a implementaci vybranych internetovych plateb do aplikace ElateMe. V praci je provedena analyza jednotlivych plateb- nich metod a nasledne jejich navrh a implementace. Jednotlive metody ...
    • ElateMe: Backend II. 

      Autor: Hrachovina Lukáš; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Blizničenko Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-16)
      ElateMe je pracovní název nové crowdfundingové platformy, kde narozdíl od ostatních platforem, komerční nebo inovativní projekty jsou nahrazeny osobními přání uživatelů. Uživatelé mohou používat mobilní Android nebo iOS, ...
    • Emulátor 3D tiskárny 

      Autor: Tlamicha Jan; Vedoucí práce: Žehra Marek; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-18)
      Cílem práce je navrhnout a implementovat program simulující chování 3D tiskárny. Bakalářská práce zaměřená na zpracování výstupu ovládacího programu pro 3D tisk emulací (napodobení) chování skutečné 3D tiskárny. Cílem ...
    • Fraviz: Fraktální audio vizualizér 

      Autor: Radka Hošková; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-03)
      Tématem práce je vizualizace hudby s pomocí fraktální geometrie. Získávání dat z hudby se věnuje rozvíjející se a mezioborová vědecká oblast Music Information Retrieval. Základy zpracování signálu, vlastnosti hudebních ...
    • HoloCopy - kopirování v prostoru s Hololens 

      Autor: Anna Zderadičková; Vedoucí práce: Pajdla Tomáš; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
      Tato práce se zabývá vytvořením systému pro 3D rekonstrukci objektu v rozšířené realitě. Cílem práce je vytvořit aplikaci na Microsoft HoloLens pro automatické pořízení fotografií a vizualizaci rekonstrukce modelu a server, ...
    • Hydraulická eroze 

      Autor: Victor Kataev; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-25)
      Tato práce se zaměřuje na studium a implementaci simulace hydraulické eroze v počítačové grafice. Výsledkem této práce je plně 3D aplikace, která simuluje a vizualizuje dopady způsobené kapalinou na terén. Pro simulaci ...
    • Implementace tahové strategie s inteligentní logikou ve virtuální realitě 

      Autor: Karen Akopian; Vedoucí práce: Klán Petr; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-03)
      Tato práce popisuje proces navrhování a implementace tahové strategické hry s využitím herního robota. Cílem této práce je představit chytrého robota, který by hrál proti člověku. Výsledkem této práce je implementovaná hra ...
    • Import a zpracování BIM souborů do Unreal Enginu 

      Autor: Denis Dubin; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Cílem této bakalářské práce je prozkoumat optimální metody importu souborů BIM do Unreal Engine 5 a poskytnout základní funkce pro zobrazení konečného výsledku. Hlavní zaměření bude věnováno hotovému řešení od vývojářů ...
    • Knihovna pro tvorbu REST API v PHP 

      Autor: Martin Fabík; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)
      Cílem práce je analýza stávajích možností pro tvorbu REST API služeb dostupných v různých PHP frameworcích a na základě vzniklé analýzy identifikovat nejčastěji chybějící funkcionality a navrhnout řešení požadovaných ...
    • Mapování rastrové grafiky na lidskou tvář ve smíšené realitě 

      Autor: Adam Pončák; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
      Táto práca sa zaoberá problematikou vytvárania jednoduchých tvárových filtrov za pomoci knižnice OpenCV. Cieľom je vytvoriť prototyp aplikácie schopnej tvorby a mapovania rastrovej grafiky na orientačné body tváre v zmiešanej ...