ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Desktopová aplikace Logik

Logik desktop application

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Kirill Rybakov
Vedoucí práce
Tvrdík Pavel
Oponent práce
Pauš Petr
Studijní obor
Software Engineering 2021
Studijní program
Informatics
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cilem této práce je vývoj desktopové aplikačni hry "Mastermind" (také označované jako "Logic") pro Windows a Linux. Výsledný program má vylepšit stávajici implementace hry, umožňuje výběr barev z předdefinované palety a poskytuje větši flexibilitu v délce kombinace a počtu odhadů a opakováni. Implementace je napsána v C# a použivá Unity Engine.
 
The aim of this thesis is the development of the desktop application game "Mastermind" (also referred to as "Logic") for Windows and Linux. The resulting program is intended to improve upon the existing implementations of the game, allowing to select colours from a predefined palette, and providing greater flexibility in the length of combination and the number of guesses and repetitions. The implementation is written in C# and uses the Unity Engine.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115730
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.853Mb)
POSUDEK (39.92Kb)
POSUDEK (49.21Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1745]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV