Implementace tahové strategie s inteligentní logikou ve virtuální realitě
Implementation of AI Turn-Based Strategy Game in Virtual Reality
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Karen Akopian
Vedoucí práce
Klán Petr
Oponent práce
Pauš Petr
Studijní obor
Software Engineering (Bachelor, in English)Studijní program
Informatics 2010Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce popisuje proces navrhování a implementace tahové strategické hry s využitím herního robota. Cílem této práce je představit chytrého robota, který by hrál proti člověku. Výsledkem této práce je implementovaná hra v enginu Unity. Hra je vyvinuta pro brýle pro virtuální realitu a pro stolní počítače. This thesis describes the process of designing and implementing a turn-based strategy game with the use of a game bot. The goal of this thesis is to introduce a clever bot that would play against a human being. The result of this work is implemented game in Unity engine. The game is developed for virtual reality glasses and desktop variants.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1729]