• FitLife - hra o studiu na FIT 

      Autor: David Mikulka; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá rozborem a finalizací studentského videoherního projektu Fit-Life. Hra je vyvíjena dvěma vývojáři, a tak proces finalizace probíhá současně ve dvou pracích. Obě práce se zaměřují na vylepšení ...
    • Forged in Lies - úrovně, prostředí a atmosféra 

      Autor: Martin Felkl; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Tato práce se zabývá návrhem prostředí a atmosféry úrovní hry Forged in Lies, která vznikla jako skupinový projekt v rámci předmětu BI-VHS. K dosažení cílů práce byly použity dva programy, Blender a Unreal Engine 5. Blender ...
    • Fraviz: Fraktální audio vizualizér 

      Autor: Radka Hošková; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-03)
      Tématem práce je vizualizace hudby s pomocí fraktální geometrie. Získávání dat z hudby se věnuje rozvíjející se a mezioborová vědecká oblast Music Information Retrieval. Základy zpracování signálu, vlastnosti hudebních ...
    • Generátor dungeonů 

      Autor: Illia Brylov; Vedoucí práce: Bernhauer David; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Techniky procedurálního generování jsou hojně používané v herním průmyslu. Nejvíc se tyto techniky zužitkují při vytváření map. Tato práce uvádí čtenáře do problematiky procedurálního generování map ve videohrách a popisuje ...
    • Generátor fantasy interiérů 

      Autor: Michal Pilař; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Počítačové hry jsou součástí lidských životů již desítky let. Zatímco dříve měla o počítačové hry zájem pouze úzká skupina lidí, dnes je toto odvětví schopné konkurovat filmovému průmyslu - ať už počtem lidí podílejících ...
    • Generování a vizualizace hudby 

      Autor: Maksym Botsuliak; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Kroha Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Tato práce se zabývá vývojem prostředí pro generování a vizualizaci hudebních skladeb. Zaměřuje se zejména na výběr kombinací algoritmů tvorby hudby z využitím softwarového syntetizátoru (pro syntéz hudby). Proces vývoje ...
    • Globální osvětlovací modely 

      Autor: Matěj Hoffmann; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Tato práce se zabývá teorií přenosu světla a metodami řešícími globální osvětlování a následné implementaci jedné z těchto metod. V první části se práce nejprve věnuje teoretickým podkladům z oblasti počítačové grafiky, ...
    • Hydraulická eroze 

      Autor: Victor Kataev; Vedoucí práce: Beneš Bedřich; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tato práce se zaměřuje na studium a implementaci simulace hydraulické eroze v počítačové grafice. Výsledkem této práce je plně 3D aplikace, která simuluje a vizualizuje dopady způsobené kapalinou na terén. Pro simulaci ...
    • Hydraulická eroze 

      Autor: Victor Kataev; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-25)
      Tato práce se zaměřuje na studium a implementaci simulace hydraulické eroze v počítačové grafice. Výsledkem této práce je plně 3D aplikace, která simuluje a vizualizuje dopady způsobené kapalinou na terén. Pro simulaci ...
    • Import a zpracování BIM souborů do Unreal Enginu 

      Autor: Denis Dubin; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Cílem této bakalářské práce je prozkoumat optimální metody importu souborů BIM do Unreal Engine 5 a poskytnout základní funkce pro zobrazení konečného výsledku. Hlavní zaměření bude věnováno hotovému řešení od vývojářů ...
    • Interakce v muzeu historie ve virtuální realitě. 

      Autor: Adam Polívka; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-27)
      Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací interakcí v muzeu ve virtuální realitě. V práci analyzuji druhy dostupného hardwaru pro platformu virtuální reality. Podrobněji rozeberu zařízení HTC Vive, ...
    • Metodika pro srovnání deferred a forward rendererů 

      Autor: Malý Tomáš; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-08)
      Deferred renderer se v posledních letech stal velmi populární technikou používanou v mnoha počítačových hrách a herních nebo grafických enginech. Cílem této práce je experimentálně ověřit použitelnost této techniky v ...
    • MIDI visualizace 

      Autor: Yevhenii Slipych; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-17)
      Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením interaktivní aplikace pro pomoc učení hry na digitální klávesy, která je dostupná a jednoduchá pro použití běžným uživatelem. Zvoleného výsledku bylo dosaženo použitím technologie ...
    • Mobilní aplikace pro vyhledávání ukradených předmětů 

      Autor: Kratochvíl Lukáš; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-08)
      Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace pro vyhledávání ukradených předmětů, kterou by měla využívat Policie ČR. Aplikace bude používána při kontrolách uměleckých děl pro případ, že by předměty byly zavedené v databázi ...
    • Modelování a editece dynamických textur 

      Autor: Alžběta Mrkvová; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Mraky v přírodě se dynamicky mění ve větru a tuto vlastnost chceme vystihnout v počítačové grafice. Ve své bakalářské práci jsem provedla průzkum na téma mraků, existujících řešení jejich simulace a návrh generátoru mraků ...
    • Na frontě není klid 

      Autor: Magdaléna Musilová; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Průcha Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-21)
      Práce se zabývá výzkumem ovládání her na velká dotyková zařízení. Tyto poznatky se následně uplatňuje při tvoření doporučení pro návrh ovládání her na interaktivní stěnu v laboratoři ggLab, což je výsledek teoretické části. ...
    • Parametricky vygenerovaný 3D model hradu 

      Autor: Petra Svíčková; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)
      Procedurální generování obsahu je stále se rozvíjející oblast, která již teď nabízí množství způsobů, jak tvořit obsah do her i filmů. Tato práce se zabývá představením základních metod generování obsahu obecně, stejně ...
    • Prezentační systém v Blenderu 

      Autor: Matyáš Sojka; Vedoucí práce: Bařinka Lukáš; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
      Prezentační systémy jsou v současné době velice rozšířenými nástroji. Umožňují jak vytváření prezentací, tak samotné preznetování. Téměř výhradně se současná řešení omezují na 2D prezentace. Tato práce je určena uživatelům, ...
    • Prohlížeč 3D modelů ve virtuální nebo smíšené realitě pomocí knihovny A-Frame 

      Autor: Daria Fedosova; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Cílem této bakalářské práce je prozkoumat knihovnu A-Frame a navrhnout prototyp webové aplikace pro prohlížení 3D modelů ve smíšené a virtuální realitě s možností interakce. Práce se zaměřuje na vývoj této aplikace včetně ...
    • Prohlížeč scény v aplikaci I3T 

      Autor: Dan Rakušan; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-17)
      Práce rozšiřuje aplikaci na výuku grafických transformací I3T o nový 3D prohlížeč scény. Ten zobrazuje efekty transformačních matic, jež uživatel může flexibilním editorem matic interaktivně upravovat. Výsledný prohlížeč ...