Generátor fantasy interiérů
Fantasy interior generator
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Michal Pilař
Vedoucí práce
Richtr Radek
Oponent práce
Chludil Jiří
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
Informatika 2009Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Počítačové hry jsou součástí lidských životů již desítky let. Zatímco dříve měla o počítačové hry zájem pouze úzká skupina lidí, dnes je toto odvětví schopné konkurovat filmovému průmyslu - ať už počtem lidí podílejících se na daných projektech, tak rozpočtem těchto projektů. Tato práce popisuje proces tvorby světů pro počítačové hry a ukazuje, jak je do tohoto procesu možné zapojit procedurální generování. Zároveň je v praktické části vytvořen nástroj, který realizuje právě použití procedurálního generování při tvorbě videoherního světa. Computer games have been part of human lives for decades. While previously only a small group of people were interested in computer games, today, the industry is able to compete with the film industry - both in terms of the number of people involved in the projects and the budget of those projects. This thesis describes the process of creating worlds for computer games and demonstrates how it is possible to involve procedural generation in this process. Also, a tool that implements the use of procedural generation in the creation of a video game world is created and the process of its creation is described.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1608]