Generování a vizualizace hudby
Music Generation and Visualization
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Maksym Botsuliak
Vedoucí práce
Richtr Radek
Oponent práce
Kroha Petr
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
Informatika 2009Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá vývojem prostředí pro generování a vizualizaci hudebních skladeb. Zaměřuje se zejména na výběr kombinací algoritmů tvorby hudby z využitím softwarového syntetizátoru (pro syntéz hudby). Proces vývoje algoritmu pro generování hudby je zaměřen na analýzu stávajících řešení a nalezení jejich optimální kombinace. Algoritmus spočívá v analýze existujících skladeb, které uživatel nahraje, ale existuje také možnost generování bez vstupních dat. Metoda implementace tohoto algoritmu (také metoda vizualizace) spočívá v analýze stávajících vizuálních řešení v kombinaci s požadavky na agilní vývojové prostředí. Součástí praktické práce (kromě samotného vývoje softwaru) je testování a analýza výsledků. Výsledný program je optimalizován pro provádění změn v algoritmu generování hudby a také přizpůsoben pro rychlou vizuální analýzu generované hudby. This work deals with the development of an environment for generating andvisualizing musical compositions. Mainly, this work focuses on the selection of combination of music creation algorithms using a software synthesizer to syn-thesize music. The process of developing an algorithm for generating music isfocused on analyzing existing solutions and finding their optimal combination.The algorithm consists in analyzing existing compositions uploaded by user,but there is also an opportunity of generating without input data. The methodfor implementing this algorithm (also the visualization method) is selected byanalyzing existing visual solutions, in combination with the requirements foran agile development environment. Part of the practical work (in additionto developing the software itself) is testing and analyzing the results. Theresulting program is optimized for making changes to the music generationalgorithm and is also adapted for quick visual analysis of the generated music.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1721]