ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Globální osvětlovací modely

Global Illumination Methods

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Matěj Hoffmann
Vedoucí práce
Richtr Radek
Oponent práce
Chludil Jiří
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrství
Studijní program
Informatika 2009
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zabývá teorií přenosu světla a metodami řešícími globální osvětlování a následné implementaci jedné z těchto metod. V první části se práce nejprve věnuje teoretickým podkladům z oblasti počítačové grafiky, matematiky a fyziky. Pomocí těchto poznatků je následně vysvětlena problematika umělé syntézy obrazu a jsou ukázány metody pro její řešení. Důraz je kladen především na řešení zobrazovací rovnice pomocí metody Monte Carlo a různých optimalizačních prvků. V závěrečné části se práce věnuje implementaci vlastního renderovacího systému založeném na algoritmu path tracing.
 
This work is focused on the theory of light transportation and the globall illumination methodes and the subsequent implementation of one of them. The first part of the thesis deals with the theoretical background in the field of computer graphics, mathematics and physics. With the help of this knowledge, the issue of artificial image synthesis is then explained and methodes on how to solve it are presented. Emphasis is placed primarily on solving the rendering equation using Monte Carlo integration and various optimization elements. The final part of the thesis deals with the implementation of the own rendering system based on the path tracing algorithm.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/95025
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (16.79Mb)
PRILOHA (47.17Mb)
POSUDEK (48.81Kb)
POSUDEK (47.49Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1745]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV