Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 10
Podpora pokročilejších rigovacích technik pro herní engine Unity3D, Advanced rigging techniques in Maya and Unity 3D
; Vedoucí práce: Smetana Radek; Oponent práce: Sedláček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
Tato práce se zabývá podporou pokročilejších rigovacích technik v herním engine Unity. Jedná se zejména o podporu technik, které jsou známé pod pojmy „twist joints“ a „interpolation joints“. V rámci této práce proto byly ...
Výuková aplikace ve Virtuální Realitě, Educational application in Virtual Reality
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)
Popularita VR technologie rapidně roste a taktéž i počet her pro VR. Nicméně pouze malý zlomek z nich je výukových. Když se podíváme na aktuální stav vývoje tzv. vážných her, tak vidímě tendenci odvracet se od gamifikace ...
Nelineární přehrávání v rámci množiny zvukových vzorků v kontextu videoher, Non-linear Playback of Collection of Audio Samples for Video Games
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Žikovský Pavel (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem, implementací a testováním algoritmu pro zpracování digitálního signálu, který by mohl detekovat všechny možné body přechodu v hudebním souboru s pevným rytmem tak, aby jeho nelineární ...
Jídlo a pití ve virtuální realitě a jak může obohatit uživatelův zážitek, Food and Beverage industry in VR and how it can enhance the user experience
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Richtr Radek (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
Hlavním cílem této práce je podívat se zblízka na jídlo a nápoje ve spojení s Virtuální realitou (VR). Jak dosáhnout tohoto propojení a jak to ovlivní náš celkový zážitek. Byl proveden rozbor dvou hlavních přístupů, fiktivní ...
Sledování reálných objektů ve virtuální realitě, Real object tracking in Virtual Reality
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Kučera Michal (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)
Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnout snadno použitelný trackovací systém pro běžné objekty v reálném světě jako jsou pero a pravítko. Tento trackovací systém musí být integrovatelný do VR aplikací vytvořených ...
Nefotorealistické zobrazování v herním enginu s využitím výtvarné předlohy, Example-based Non-photorealistic Rendering using Game Engine
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
Práce prezentuje praktické řešení výtvarné stylizace videoherní scény v herním enginu Unity. Metoda stylizace užívá výtvarné předlohy a je založena na algoritmu StyleBlit, přičemž je schopna napodobit libovolný výtvarný ...
Společenská hra ve virtuální realitě s využitím prvků arteterapie, Multiplayer game in virtual reality using elements of art therapy
; Vedoucí práce: Žákovská Uršula; Oponent práce: Sedláček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat společenskou hru ve virtuální realitě, která by využívala výtvarnou tvorbu jako hlavní herní mechaniku a příznivě působila na skupinovou dynamiku hráčů. Inspirace byla čerpána ...
Grafický editor pro vytváření 3D příběhů, Graphical Editor for 3D Story Telling
; Vedoucí práce: Kubišta Jiří; Oponent práce: Žára Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací grafického editoru, pomocí kterého lze vytvářet digitální interaktivní 3D příběhy. Nejprve jsou analyzovány existující nástroje pro tvorbu interaktivních příběhů. Dále jsou ...
Využití AR v muzejnictví pro správu expozice, Use of AR in museums for exhibition management
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Cironis Adam (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-01-24)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro správu muzejních expozic. S využitím technologií rozšířené reality umožňuje aplikace vytvářet SLAM modely, do nichž je možné vkládat interaktivní obsah a sdílet ho ...
Rozšířená realita ve městě, Augmented reality in city
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Tomas Vojtěch (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)
V posledních letech zažila oblast rozšířené reality (AR) mimořádný růst, podpořený inovacemi v geoprostorových technologiích. Tato diplomová práce představuje aplikaci, která využívá Geospatial API - technologii uvedenou ...