ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
Untitled 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Electrical Engineering
  • Department of Computer Graphics and Interaction
  • Master Theses - 13139
  • Untitled
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Electrical Engineering
  • Department of Computer Graphics and Interaction
  • Master Theses - 13139
  • Untitled
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-6 of 6

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Author Asc
  • Authort Desc
  • Advisor Asc
  • Advisor Desc
  • Oponnet Asc
  • Opponet Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Accepted Date Asc
  • Accepted Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Podpora pokročilejších rigovacích technik pro herní engine Unity3D, Advanced rigging techniques in Maya and Unity 3D 

Jakub Tkáč; Supervisor: Smetana Radek; Opponent: Sedláček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
Tato práce se zabývá podporou pokročilejších rigovacích technik v herním engine Unity. Jedná se zejména o podporu technik, které jsou známé pod pojmy „twist joints“ a „interpolation joints“. V rámci této práce proto byly ...

Výuková aplikace ve Virtuální Realitě, Educational application in Virtual Reality 

Jordan Moravenov; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Žára Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)
Popularita VR technologie rapidně roste a taktéž i počet her pro VR. Nicméně pouze malý zlomek z nich je výukových. Když se podíváme na aktuální stav vývoje tzv. vážných her, tak vidímě tendenci odvracet se od gamifikace ...

Nelineární přehrávání v rámci množiny zvukových vzorků v kontextu videoher, Non-linear Playback of Collection of Audio Samples for Video Games 

Igor Kotov; Supervisor: Sporka Adam; Opponent: Žikovský Pavel (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem, implementací a testováním algoritmu pro zpracování digitálního signálu, který by mohl detekovat všechny možné body přechodu v hudebním souboru s pevným rytmem tak, aby jeho nelineární ...

Jídlo a pití ve virtuální realitě a jak může obohatit uživatelův zážitek, Food and Beverage industry in VR and how it can enhance the user experience 

Uršuľa Žákovská; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Richtr Radek (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
Hlavním cílem této práce je podívat se zblízka na jídlo a nápoje ve spojení s Virtuální realitou (VR). Jak dosáhnout tohoto propojení a jak to ovlivní náš celkový zážitek. Byl proveden rozbor dvou hlavních přístupů, fiktivní ...

Sledování reálných objektů ve virtuální realitě, Real object tracking in Virtual Reality 

Filip Suchý; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Kučera Michal (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)
Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnout snadno použitelný trackovací systém pro běžné objekty v reálném světě jako jsou pero a pravítko. Tento trackovací systém musí být integrovatelný do VR aplikací vytvořených ...

Nefotorealistické zobrazování v herním enginu s využitím výtvarné předlohy, Example-based Non-photorealistic Rendering using Game Engine 

Jiří Burýšek; Supervisor: Sýkora Daniel; Opponent: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
Práce prezentuje praktické řešení výtvarné stylizace videoherní scény v herním enginu Unity. Metoda stylizace užívá výtvarné předlohy a je založena na algoritmu StyleBlit, přičemž je schopna napodobit libovolný výtvarný ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorSedláček David (4)Bittner Jiří (1)Filip Suchý (1)Igor Kotov (1)Jakub Tkáč (1)Jiří Burýšek (1)Jordan Moravenov (1)Kučera Michal (1)Richtr Radek (1)Smetana Radek (1)... View MoreSubject
Unity (6)
VR (2)3D (1)adaptive music (1)adaptivní hudba (1)advanced rigging techniques (1)astronomie (1)astronomy (1)Autodesk Maya (1)Blender (1)... View More

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV