Vizuální simulace deště
Visual Simulation of Rain
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Giang Chau Nguyenová
Supervisor
Bittner Jiří
Opponent
Sloup Jaroslav
Field of study
Počítačová grafikaStudy program
Otevřená informatikaInstitutions assigning rank
katedra počítačové grafiky a interakceRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Projekt této diplomové práce se zaměřuje na zvýšení vizuální rozmanitosti v dopravních simulátorech, a to simulací různých jevů deště, které lze vidět v reálném světě. Důkladný výzkum stávajících metod by měl pomoci při výběru dešťových efektů, které by mohly význačně změnit vzhled venkovních scén. Rešerše také porovnává vzhled deštivého počasí v několika závodních simulátorech, což je později využito při návrhu dešťové simulace. V práci je také popsáno jak jsou jednotlivé jevy implementovány v herním enginu Unity s využitím přídavného modulu OctaneRender k získání výstupů, které byly vykresleny metodou sledováním paprsků. The project of the thesis focuses on increasing visual diversity in traffic simulators by simulating multiple rain phenomena, which can be seen in the real world. Thorough research of existing methods should help to decide which rain effects can remarkably modify how outdoor scenes appear. The rainy weather in several racing games is then being analyzed and visually compared, which later forms a general idea of the rain simulation design. The work also describes how each rain phenomena is implemented in the Unity game engine with the use of an external plugin OctaneRender for ray-traced outputs.
Collections
- Diplomové práce - 13139 [393]