Prohlížení katedra počítačové grafiky a interakce dle názvu
Zobrazují se záznamy 193-212 z 854
-
Hmatové modely pro seniory se zrakovým postižením
; Vedoucí práce: Macík Miroslav; Oponent práce: Rechtberger Václav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)Starší lidé s těžkým poškozením zraku často žijí v ústavních zařízeních poskytujících specializovanou péči. Tato skupina uživatelů má specifické potřeby, schopnosti a preference, především z hlediska orientace v prostoru, ... -
Hodnocení obsahu mediálních zpráv
; Vedoucí práce: Mařík Radek; Oponent práce: Drchal Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-15)Strojové učení je podobor umělé inteligence, který je možné využít pro zpracování přirozeného jazyka. Je to velmi mocný nástroj, díky kterému je možné zpracovávat slova i věty a mimo jiného reprezentovat jejich sentiment ... -
Hodnocení výkonu hráče - metodika a implementace
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)Předmětem práce je analýza možností hodnocení akcí hráče v počítačových hrách a implementace modulu, který by byl schopen hráči takové hodnocení poskytnout jako zpětnou vazbu. Práce nejprve rozebírá analýzu předchozího ... -
Hodnocení výkonu hráče ve strategických hrách
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)V této práci rozebírám důležitost hodnocení výkonu hráče a zpětnou vazbu ve videohrách. Prozkoumávám hodnocení výkonu v různých hrách a žánrech. Také popisuji design a implementaci auto battle hry, která byla vytvořena pro ... -
Hra pro více hráčů s využitím jejich lokace pro operační systém Android
; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Kubr Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)Tato práce se zabývá vývojem hry pro operační systém Android. Hra je určena pro více hráčů a využívá jejich polohu. Součástí práce je analýza problematiky a vybraných existujících titulů. Po zhodnocení technických nástrojů ... -
Hra ve VRML
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Ghais Kamil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Hráč hry Logik učený z příkladů
; Vedoucí práce: Franc Vojtěch; Oponent práce: Čech Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)Tato práce se zabývá použitím algoritmů posilovaného učení pro vytvoření strojo-vého hráče hry Logik. Za tímto účelem je navržen simulátor hry Logik, který pra-cuje se symbolickým i grafickým vstupem. Simulátor je použit ... -
Hudební hra ve virtuální realitě
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sporka Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)V této práci popisuji vývoj hry PaintPong pro virtuální realitu, jejíž hlavní mechachanika je založená na odrážení barevných kuliček do rytmu a obarvení co největší části okolí. Kuličky se chovají různými způsoby podle své ... -
Hudební sekvencer s aplikací generativního umění
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Žikovský Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Ilustrace pohybu mechanických součástí
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30) -
Ilustrativní explodování 3D modelu
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30) -
Ilustrativní vizualizace primárního okruhu jaderné elektrárny
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)V této diplomové práci řeším komplexní metody ilustračních technik pro zobrazení složitých objektů sestavených z mnoha částí. Kombinuji různé ilustrační techniky, dynamicky umisťované popisky komponent spolu s vhodným ... -
Implementace algoritmu doporučování multimediálního obsahu
; Vedoucí práce: Čepek Miroslav; Oponent práce: Buk Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Implementace experimentálního prostředí a analýza výstupních dat v projektu SEAGE
; Vedoucí práce: Málek Richard; Oponent práce: Hejda Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Implementace mobilního klienta pro ERP systém Helios na platformě Android
; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Vošahlík Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Implementace sledování cest v rozhraní Vulkan
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Tato práce obsahuje přehled základních technik sledování paprsků spolu s popisem struktury Vulkan API a ukazuje jak za jejích pomoci vytvořit program pro sledování paprsků. Vztahující se implementace je postavena od základu ... -
Implementace social BPM do nástroje WebRatio
; Vedoucí práce: Molhanec Martin; Oponent práce: Merunka Vojtěch
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Implementace vlakového simulátoru
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)Práce se zabývá návrhem a implemen-tací aplikace pro simulaci jízdy vlakové soupravy po trati s jednoduchou i složi-tější topologií. Součástí je rovněž nástroj pro vytváření tratí odpovídající normám. -
Implementace zobrazovacího řetězce pomocí GPGPU technik
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)Tato bakalářská práce implementuje jednoduchý zobrazovací řetězec pomocí technik obecných výpočtů na moderních grafických procesorech. Implementace v technologii CUDA se soustředí na efektivní paralelní rasterizaci ... -
Implementace zobrazovacího systému v jazyce Rust
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)Vulkan je dnes de-facto štandardom pre otvorené mnoho-platformové vykresľovanie grafiky v reálnom čase. Vývojári môžu vďaka Vulkanu naplno využiť silu grafických kariet na mnohých platformách vďaka jeho jednotnému dizajnu. ...