• Algoritmy pro palubní odhadování pohybových stavů vozidla pomocí multisenzorické fúze 

      Autor: Jakub Kašpar; Vedoucí práce: Hurák Zdeněk; Oponent práce: Herman Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-15)
      Byl navržen a otestován lokalizační algoritmus určený pro tramvaje. Algoritmus využívá rozšířeného Kalmanova filtru k fúzi měření z přijímače satelitní navigace, inerciální měřicí jednotky a odometrie.
    • Algoritmy pro zpětnovazební alokaci výkonu pro nabíjení několika elektrických vozidel 

      Autor: Jakub Valerián; Vedoucí práce: Hurák Zdeněk; Oponent práce: Haniš Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-12)
      Tato práce pojednává o prevenci výpadku jističe v domě díky řízení distribuce elektrické energie skupině nabíjejících se elektrických vozidel. Počítá se přitom i se zpožděním jak v části řízení, tak i při získávání měření. ...
    • Automatická analýza vlivu konfigurace Linuxu na výkonnost systému 

      Autor: Kočí Karel; Vedoucí práce: Sojka Michal; Oponent práce: Hurák Zdeněk
      Jádro operačního systému Linux obsahuje mnoho různých subsystémů a ovladačů pro zařízení. Před překladem ze zdrojových kódů se vybírá, které subsystémy a ovladače mají být zahrnuty, tzv. konfiguruje se. Jeho konfigurace ...
    • Automatické generování kódu palubních regulátorů pro kolonu autodráhových autíček 

      Autor: Staněk Michal; Vedoucí práce: Hurák Zdeněk; Oponent práce: Sojka Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)
      Práce se zabývá vytvořením Java wrapperů pro simulinkové regulátory kvůli usnadnění návrhu regulátorů. C kód generovaný ze Simulinku pomocí pluginu Embedded Coder je obalen JNI rozhraním a implementován do hlavního programu ...
    • Automatické předjíždění autonomního auta F1/10 

      Autor: Jan Lindauer; Vedoucí práce: Sojka Michal; Oponent práce: Hurák Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-01)
      Autonomní vozidla se postupně dostávají do běžného provozu. Vozidlo musí být schopno řešit řadu dopravních situací, které při jízdě mohou nastat. V některých situacích je potřeba použít předjížděcí manévr. Cílem této práce ...
    • Automatické řízení pro RC drag racing: maximální zrychlení a efektivní brzdění 

      Autor: David Krňávek; Vedoucí práce: Hurák Zdeněk; Oponent práce: Haniš Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Tato práce se zabývá vývojem platformy a řídicích algoritmů pro RC drag racing. To zahrnuje úpravy existujícího vozidla, vytvoření matematického modelu jeho dynamiky, zpracování dat ze senzorů a nakonec návrh samotného ...
    • Automatické zarovnání palubní inerciální měřicí jednotky z naměřených dat 

      Autor: Antonín Melenovský; Vedoucí práce: Hurák Zdeněk; Oponent práce: Herman Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)
      Tato práce se zaměřuje na návrh offline algoritmického postupu pro určení orientace připevněných palubních senzorů IMU vůči vozidlu, který je založen na datech ze senzorů IMU a GNSS. Návrh řešení cílí na větší pozemní ...
    • Detekce a kompenzace třesu u pacientů s Parkinsonovou chorobou 

      Autor: Lejsek Tadeáš; Vedoucí práce: Hurák Zdeněk; Oponent práce: Šprdlík Otakar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Detekce a kompenzace třesu u pacientů s Parkinsonovou chorobou 

      Autor: Kovář Pavel; Vedoucí práce: Hurák Zdeněk; Oponent práce: Nováková Jana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Detekce smyku pro model auta F1/10 

      Autor: Jan Dusil; Vedoucí práce: Sojka Michal; Oponent práce: Hurák Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-12)
      Tato bakalářská práce pojednává o modifikaci závodního modelu auta. Cílem této modifikace bylo zefektivnění stávajícího modelu tak, aby nové modely byly více univerzální a aby splňovaly nová pravidla soutěže F1/10. Celkový ...
    • Distribuované řízení formace kvadkoptér AR.Drone 

      Autor: Kapral Michal; Vedoucí práce: Hurák Zdeněk; Oponent práce: Hromčík Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-02-05)
    • Generování kódu pro distribuované řízení z modelů v Simulinku 

      Autor: Bláha Petr; Vedoucí práce: Hurák Zdeněk; Oponent práce: Sojka Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-12)
      V této práci je prozkoumána možnost automatického generování kódu z modelů v Simulinku prostřednictvím nástroje Simulink Coder za účelem distribuovaného řízení. Generovaný kód bude následně nahrán na cílová zařízení, kde ...
    • Generování kódu pro distribuované řízení z modelů v Simulinku 

      Autor: Bláha Petr; Vedoucí práce: Hurák Zdeněk; Oponent práce: Sojka Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-29)
      V této práci je prozkoumána možnost automatického generování kódu z modelů v Simulinku prostřednictvím nástroje Simulink Coder za účelem distribuovaného řízení. Generovaný kód bude následně nahrán na cílová zařízení, kde ...
    • Klasické i moderní řízení spínaných měničů 

      Autor: Adámek Petr; Vedoucí práce: Hurák Zdeněk; Oponent práce: Hlinovský Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-11-16)
    • Modelování a řízení piezoelektrických mikroaktuátorů 

      Autor: Figura Jiří; Vedoucí práce: Hurák Zdeněk; Oponent práce: Cigler Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Modelování a řízení pružného piezoelektrického aktuátoru pro adaptivní optiku 

      Autor: Hudec Marek; Vedoucí práce: Hurák Zdeněk; Oponent práce: Hromčík Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Modelování a řízení výukového modelu čtyřosého gyroskopu 

      Autor: Bukai Evyatar; Vedoucí práce: Hurák Zdeněk; Oponent práce: Beňo Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Modelování a simulace pohybu soustav objektů v silových polích 

      Autor: Kohout Jan; Vedoucí práce: Hurák Zdeněk; Oponent práce: Cigler Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-11-16)
    • Modelování, simulace a návrh řízení pro stabilizaci laserového svazku 

      Autor: Bosák Jan; Vedoucí práce: Hurák Zdeněk; Oponent práce: Hromčík Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-12)
      Tato Bakalářská práce se zabývá návrhem řízení pro stabilizaci svazku laseru v centru HiLASE. Vlivem teplotního driftu se svazek hýbe a musí být stabilizován. V laseru je 11 uzlů, které ovlivňují následující zrcadla. Cíl ...
    • Návrh a realizace řídicího systému pro autonomní autodráhové autíčko určené pro experimentování s inteligentními konvoji 

      Autor: Bečka Marek; Vedoucí práce: Hurák Zdeněk; Oponent práce: Sojka Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-12)
      Tato bakalářská práce má za cíl vytvořit platformu pro experimentování s algoritmy pro distribuované řízení konvojů automobilů. Řešení využívá běžnou autodráhu s na míru navrhnutými autonomními autíčky. Tato autíčka jsou ...