Algoritmy pro palubní odhadování pohybových stavů vozidla pomocí multisenzorické fúze
Algorithms for onboard estimation of vehicle motion states by multisensor fusion
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jakub Kašpar
Vedoucí práce
Hurák Zdeněk
Oponent práce
Herman Ivo
Studijní program
Kybernetika a robotikaInstituce přidělující hodnost
katedra řídicí technikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Byl navržen a otestován lokalizační algoritmus určený pro tramvaje. Algoritmus využívá rozšířeného Kalmanova filtru k fúzi měření z přijímače satelitní navigace, inerciální měřicí jednotky a odometrie. An extended Kalman filter based localisation algorithm intended for trams has been developed. The algorithm fuses measurements of satelite based navigation system, inertial measurement unit and wheel encoder odometry.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13135 [476]