Now showing items 1-12 of 12

    • Mapování tepelného zatížení ve spalovacím motoru 

      Author: Aleš Flídr; Supervisor: Syrovátka Zbyněk; Opponent: Hatschbach Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-24)
      Bakalářská práce popisuje tepelné zatížení vybraných komponent spalovacího motoru. Dále se zabývá popisem různých metod měření teplot ve špatně přístupných místech. Na popisnou část navazuje návrh měření pro pokročilý ...
    • Měření a vyhodnocení průtokových a vírových vlastností kanálů spalovacího motoru 

      Author: Suchý Martin; Supervisor: Hatschbach Petr; Opponent: Hořenín Jindřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-07)
      Cílem mé bakalářské práce je provést přehled způsobů měření a vyhodnocení průtokových a vírových vlastností kanálů spalovacích motorů. Ze získaných poznatků je dále vytvořena výpočetní tabulka, pomocí které lze snadno ...
    • Měřič tečné rotace náplně válce 

      Author: Hájek Tomáš; Supervisor: Hatschbach Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Návrh a aerodynamika bočního krytu na vozidle Formula Student 

      Author: Otakar Volek; Supervisor: Hatschbach Petr; Opponent: Doleček Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-29)
      Účelem práce bylo pomocí CFD výpočtů navrhnout a optimalizovat tvar bočního krytu pro monopost soutěže Formula Student FS.10 týmu CTU CarTech tak, aby celý vůz disponoval co nejlepší aerodynamickou efektivitou. V práci ...
    • Návrh konstrukce 2-dobého motocyklového motoru 

      Author: Pešan Jiří; Supervisor: Mikulec Antonín; Opponent: Hatschbach Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-12-18)
      Tato práce se zabývá konstrukčním návrhem jednoválcového dvoudobého motoru, vytvořením parametrického 3D modelu v programech VariCAD 1.06.(2012) a CATIA V5.R21. Jsou zde stručně popsány některá technická řešení a přídavná ...
    • Návrh mechanismu pravostranného řízení na osobním vozidle s levostranným řízením 

      Author: Kolář Petr; Supervisor: Hatschbach Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Návrh na konstrukci 1-válcového 2-dobého zážehového motoru 

      Author: Slavík Radek; Supervisor: Mikulec Antonín; Opponent: Hatschbach Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-09)
      V programu Autodesk Invertor je vytvořen parametrický model jednoválcového dvoudobého zážehového motoru dle motoru Lawn-Boy. Parametry řídící rozměry modelu jsou vypočítány v programu Microsoft Excel. Práce dále obsahuje ...
    • Návrh na konstrukci 4-válcového vznětového motoru 

      Author: Zelený Vojtěch; Supervisor: Mikulec Antonín; Opponent: Hatschbach Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-28)
      Cílem práce bylo vytvořit parametrický model čtyřdobého čtyřválcového vznětového motoru s obsahem do 1600 do 2300 cm3 s rozvodem typu DOHC. Nezávislým parametrem byl zvolen průměr vrtání, ze kterého se následně v programu ...
    • Návrh na konstrukci 4-válcového zážehového motoru 

      Author: Hahn Milan; Supervisor: Mikulec Antonín; Opponent: Hatschbach Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-18)
      Tato bakalářská práce popisuje návrh čtyř-dobého spalovacího motoru pomocí výpočetní techniky. V programu Creo Elements/Pro5.0 (CREO) je vytvořen parametrický 3D model, který získává potřebné rozměry (parametry) propojením ...
    • Návrh na konstrukci 8-válcového zážehového motoru 

      Author: Voharčík Ondřej; Supervisor: Mikulec Antonín; Opponent: Hatschbach Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-29)
      Práce se zabývá vytvořením zjednodušeného parametrického modelu čtyřdobého osmiválcového zážehového motoru. 3D model je vytvořen v programu Autodesk Inventor a parametry jsou počítány pomocí programu Microsoft Excel.
    • Optimalizace návrhu předního přítlačného křídla vozu Formula Student 

      Author: Ševčík Martin; Supervisor: Hatschbach Petr; Opponent: Mareš Bohumil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-02)
      Tématem této bakalářské práce je optimalizace předního křídla pro vůz Formula Student týmu CTU CarTech. Návrh je proveden pomocí CFD výpočetního software Star CCM+.
    • Příprava experimentálního zařízení pro měření rychlosti ve válci termoanemometrickou sondou 

      Author: Kryštof Šimána; Supervisor: Hatschbach Petr; Opponent: Syrovátka Zbyněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-24)
      Obsahem této práce je popis měření pomocí termoanemometrické sondy a konstrukční řešení jejího držáku. V první části práce je popsáno rozdělení sond, proces kalibrace sondy a následně proces vyhodnocení naměřených dat. Ve ...