ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh a konstrukce vyvážení klikového mechanismu zkušebního jednoválce

Design and construction of crank mechanism balancing for a single-cylinder engine

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Tomáš Pokladník
Vedoucí práce
Hořenín Jindřich
Oponent práce
Hatschbach Petr
Studijní obor
Konstruování podporované počítačem
Studijní program
Strojírenství
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Teoretická část bakalářské práce se zabývá problematikou vyvažovaní jednoválcového motoru, popisuje kinematiku a dynamiku klikového mechanismu. Část praktická se zabývá úpravou klikové hřídele pro jednoválcový motor z výkresu pro motor čtyřválcový, vyvážením setrvačných sil od rotačních a posuvných sil I. řádu pomocí vývažků na klikové hřídeli a dvou vyvažovacích hřídelů. Dále se zabývá návrhem pohonu vyvažovacích hřídelí pomocí ozubeného řemene a konstrukcí těchto hřídelů a jejich uložením do svařované skříně, tvorbou veškerých CAD modelů a následně tvorbou technické dokumentace hlavních dílů a sestav.
 
Theoretical part of bachelor thesis focuses on balancing of single-cylinder engines, it describes kinematics and dynamics of crank mechanism. Pracital part focuses on modification of crankshaft for single-cylinder engine from technical documentation of four cylinder crankshaft, balancing of forces from rotating and reciprocating masses of first order by crankshaft counterweights and two balancing shafts. Further it deals with design and construction of timing belt wich drives balancing shafts, their mounting to welded casing and creating CAD models of all parts and subsequently technical documentation of key parts and assemblies.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/90178
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.827Mb)
PRILOHA (43.25Mb)
POSUDEK (339.7Kb)
POSUDEK (1.108Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12120 [299]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV