Now showing items 169-188 of 457

    • MKP modelování, zkoušení a ověřování průmyslových adheziv používaných v automobilních aplikacích 

      Author: Bahodia Aman; Supervisor: Vašíček Michal; Opponent: Jelínek Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-03)
      This project was conducted as a research for TÜV SÜD s.r.o. The project was carried out within the frame of TÜV SÜD and Czech Technical University in Prague. The purpose of this report is to present it as a master thesis ...
    • MKP simulace tlumič vibrací 

      Author: Medek Michal; Supervisor: Tichánek Radek; Opponent: Fric Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-08)
      Tato diplomová práce se zabývá simulací pryžových tlumičů vibrací (silentbloků) pomocí metody konečných prvků. Je zde vytvořena rešerše používaných materiálů těchto tlumičů a jejich výrobců. V další části jsou zmíněny ...
    • Model pro pevnostní analýzu reduktoru. 

      Author: Pavelka Lukáš; Supervisor: Baněček Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Model řazení převodovky se synchronizační spojkou 

      Author: Zeman Tomáš; Supervisor: Achtenová Gabriela; Opponent: Novotný Bohuslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-01)
      Cílem diplomové práce je vytvoření modelu řazení synchronizační spojkou v mechanické automobilové převodovce v prostředí GT-Suite. Součástí práce je i rešerše modelů synchronizačních spojek, kalibrace modelu pomocí naměřených ...
    • Model vyplachování dvoudobého pomaloběžného motoru spalujícího plynné palivo 

      Author: Halámek Martin; Supervisor: Macek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Modelling aging of solid propellants mechanical properties 

      Author: Housty Sylvain Gaultier Armand; Supervisor: MAE supervisor; Opponent: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-09-10)
      Modelling aging of solid propellants mechanical properties
    • Modelling and Validation of UMS Fully Electric City Bus 

      Author: Viral Vinod Gosar; Supervisor: MAE supervisor; Opponent: MAE opponent
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-11-30)
      Modelling and Validation of UMS Fully Electric City Bus
    • Modelování architektury řídicích systémů zážehových motorů 

      Author: Yassine Hai; Supervisor: Doleček Vít; Opponent: Jirovský Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-30)
      This work is the result of a six months internship at Groupe Renault at the technical center of Lardy (91 Essonne, France) within the Systems Engineering Department, from 15th of February to 14th of August 2019, in order ...
    • Modelování nepřímého zážehu v plynovém motoru 

      Author: Chmel Václav; Supervisor: Vávra Jiří; Opponent: Škarohlíd Marcel
      V prostředí GT Power sestavte matematický model plynového motoru o vrtání 102 mm a zdvihu 120 mm se zapalovací komůrkou pro nepřímý zážeh. Navrhněte vhodný model spalovacího procesu, proveďte optimalizaci geometrie komůrky. ...
    • Modernizace laboratorních stanovišť 

      Author: Balaji Raghavendar; Supervisor: Achtenová Gabriela; Opponent: Hatschbach Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-02)
      Práce se bude skládat ze zlepšení tří laboratorních měření: 1) Zlepšete měření momentu setrvačnosti. Vyberte snímač pro měření úhlu zkoumaného objektu. Navrhněte podporu senzorů. Programujte v softwaru pro získávání dat a ...
    • Modernizace podvozku GP 200 

      Author: Fridrichovský Tomáš; Supervisor: Heptner Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Modernizace trakčního systému vozidel metra 

      Author: Simond Kenzo; Supervisor: Kalivoda Jan; Opponent: Sivkov Oleg
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-21)
      Thanks to the arrival of the new metro MPL16 and the obsolescence of the MPL75 traction chain, it was necessary to consider a switch between the current MPL75 traction chain and the new generation of the MPL16 traction ...
    • Moderní trendy v konstrukci leteckých motorů 

      Author: Frýbort Ondřej; Supervisor: Theiner Robert
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Modifikace klikového ústrojí výzkumného jednoválcového motoru 

      Author: Šíma Vojtěch; Supervisor: Vávra Jiří; Opponent: Honzík Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-06-20)
      Tato práce popisuje důležitou roli vyzkumných jednoválcových motorů pro základní výzkum a vývoj. Shromažďuje materiály pro úpravu jednoválcového vznětového výzkumného motoru na zážehový. Obsahuje koncepční návrh sestavy ...
    • Možnosti měření emisí osobních automobilů v reálném provozu 

      Author: Schreiber Šimon; Supervisor: Klír Vojtěch; Opponent: Strapko Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-09-30)
      Předkládaná bakalářská práce se zabývá možnostmi měření emisí osobních automobilů a homologačními testy pro nové modely. Úvodní pasáž práce je věnována dnes platné legislativě pro měření emisí. Práce se věnuje i zkušebním ...
    • Možnosti predikce opotřebení vozidla provozovaného v systému car sharing 

      Author: Brich Jan; Supervisor: Jirovský Václav; Opponent: Pakosta Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-23)
      Tato bakalářská práce se zabývá rešerší car sharingu, projektu Uniqway a návrhem metody predikce opotřebení nejvytíženější části vozidla. Řeší problematiku car sharingu a průběh zápůjčky u studentského projektu Uniqway a ...
    • Možnosti predikce vzniku emisí u vozidel provozovaných v rámci systému car sharing 

      Author: Císař Vojtěch; Supervisor: Bolehovský Ondřej; Opponent: Doleček Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-23)
      Cílem bakalářské práce "Možnosti predikce vzniku emisí u vozidel provozovaných v rámci systému car sharing" je proniknutí do světa car sharingu, který v roce 2018 začíná fungovat na českých vysokých školách pod názvem ...
    • Možnosti realizace kompozitového zavěšení kola vozu kategorie FSE 

      Author: Radovan Juráš; Supervisor: Vašíček Michal; Opponent: Pacoň Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-29)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a porovnáním různých způsobů výroby víceprvkového zavěšení kola pro vůz stavěný dle pravidel soutěže Formula Student. Nejprve je čtenáři představeno, co je to kompozitní materiál a ...
    • Náhrada brzdového kotouče průměru 590 mm za průměr 610 mm v podvozku GP 200 os. vozu 

      Author: Michal Kasan; Supervisor: Kolář Josef; Opponent: Škurek Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-23)
      Moje bakalářská práce se zabývá náhradou brzdového kotouče průměru 590 mm za kotouč průměru 610 mm. Na osobním voze Bdpee231 se u stávajícího kotouče průměru 590 mm objevují nepřípustné trhliny při řádově nižším nájezdu ...
    • Nápravá převodovka pro pohon dvojkolí otočného dvounápravového podvozku nízkopodlažní tramvaje 

      Author: Rajdl Petr; Supervisor: Kolář Josef; Opponent: Kalivoda Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-29)
      Obsahem práce je návrh nápravové převodovky pro pohon dvojkolí otočného dvounápravového podvozku nízkopodlažní tramvaje.