Konstrukce hlavy válce pro experimentální jednoválec
Cylinder Head Design for an Experimental Single Cylinder Research Engine
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Martin Mocek
Vedoucí práce
Hořenín Jindřich
Oponent práce
Burič Jan
Studijní obor
Dopravní, letadlová a transportní technikaStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce s názvem Konstrukce hlavy válce pro experimentální jednoválec se zabývá postupem při modelování samotné hlavy experimentálního jednoválce, návrhem sacích kanálů, simulacemi profukovací zkoušky sacích kanálů a technologií výroby celé hlavy experimentálního jednoválcového motoru. V první části je detailněji nastíněna metodika postupu při 3D CAD tvorbě samotného modelu hlavy a sacích kanálů. Druhá část práce se zabývá CFD simulacemi sacích kanálů a chlazením vodního prostoru s následným vyhodnocením výsledků. V závěrečné části je zhodnocen celkový koncept práce a navrhnuta technologie pro výrobu hlavy experimentálního jednoválcového motoru. This thesis, Construction of a cylinder head for an experimental single-cylinder engine, deals with modelling procedure of a single-cylinder engine head, design of intake ports, simulation of steady flow test of intake ports and manufacturing technology of the single-cylinder engine head. Firstly, the detail description of a modelling of the head and intake ports in 3D CAD software is provided. Second part of this thesis presents CFD simulations of intake ports and water space with subsequent evaluation of the results. In the last part of this thesis the concept of this work is evaluated and the technology for manufacturing of the experimental single-cylinder engine head is proposed.
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [429]