Koncepční studie vozu pro přepravu nákladů vyššími rychlostmi
Study of a freight wagon for higher running speeds
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Daniel Drnec
Vedoucí práce
Heptner Tomáš
Oponent práce
Bittner Jaromír
Studijní obor
Kolejová vozidlaStudijní program
Dopravní a transportní technikaInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce je posouzení možností rychlé železniční nákladní dopravy. V první části je práce je provedena rešerše železničních vozidel pro rychlou přepravu nákladů a odhad poptávky po rychlé železniční nákladní dopravě. Druhá část práce analyzuje požadavky na rychlé nákladní vozy z pohledu potřeb uživatelů i legislativy, a dále shrnuje stávající stav v oblasti Digitálního automatického spřáhla. Ve třetí části je na základě předchozích dvou částí vytvořen koncept rychlého nákladního vozu. Čtvrtá část se zabývá návrhem základních parametrů pojezdu takovéhoto vozu. The subject of the diploma thesis is the assessment of the possibilities of fast rail freight transport. In the first part of the thesis, a search for rolling stock for fast rail freight services and an estimate of the demand for fast rail freight transport is carried out. The second part of the thesis analyzes the requirements for fast freight wagons from the point of view of user needs and legislation, and also summarizes the current state of Digital Automatic Coupling. In the third part, the concept of a fast freight wagon is proposed, based on the previous two parts. The fourth part deals with the design of the basic parameters of the bogie of such a wagon.
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [429]