Zobrazit minimální záznam

Online Marketing and Customer Satisfaction Research of a Selected Organisation



dc.contributor.advisorCupalová Soňa
dc.contributor.authorPhuong Anh Pham
dc.date.accessioned2024-02-02T23:52:13Z
dc.date.available2024-02-02T23:52:13Z
dc.date.issued2024-02-02
dc.identifierKOS-1178502024505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/113527
dc.description.abstractTato bakalářská práce zkoumá a analyzuje spokojenost zákazníků organizace společnosti MADPRG, GY Investment s.r.o. Cílem práce je poskytnout přehled o jednotlivých prvcích komunikačního mixu v online prostředí a jejich praktické použití v organizaci. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních prvků komunikačního mixu a zákaznické spokojenosti. V praktické části práce je představena organizace MADPRG a k hodnocení zákaznické spokojenosti bylo použito kvantitativní šetření prostřednictvím dotazníků. Na základě analýzy získaných dat a výsledků průzkumu byla formulována doporučení s cílem zvýšit zákaznickou spokojenost.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis studies and analyses the customer satisfaction of the organisation MADPRG, GY Investment s.r.o. The aim of the thesis is to provide an overview of the different elements of the communication mix in the online environment and their practical application in the organisation. The theoretical part focuses on explaining the basic components of communication mix and customer satisfaction. In the practical part of the thesis, MADPRG organization is introduced and a quantitative survey through questionnaires was used to assess customer satisfaction. In consideration of the analysis of collected data and survey results, recommendations are proffered to enhance customer satisfaction.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectOnline Marketingcze
dc.subjectKomunikační mixcze
dc.subjectOnline Komunikacecze
dc.subjectZákazníkcze
dc.subjectZákaznická spokojenostcze
dc.subjectOnline Marketingeng
dc.subjectCommunication Mixeng
dc.subjectOnline Communicationeng
dc.subjectCustomereng
dc.subjectCustomer Satisfactioneng
dc.titleOnline marketing a výzkum zákaznické spokojenosti vybrané organizacecze
dc.titleOnline Marketing and Customer Satisfaction Research of a Selected Organisationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeNováková Lenka
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam