ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Online marketing a výzkum zákaznické spokojenosti vybrané organizace

Online Marketing and Customer Satisfaction Research of a Selected Organisation

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Phuong Anh Pham
Vedoucí práce
Cupalová Soňa
Oponent práce
Nováková Lenka
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut ekonomických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce zkoumá a analyzuje spokojenost zákazníků organizace společnosti MADPRG, GY Investment s.r.o. Cílem práce je poskytnout přehled o jednotlivých prvcích komunikačního mixu v online prostředí a jejich praktické použití v organizaci. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních prvků komunikačního mixu a zákaznické spokojenosti. V praktické části práce je představena organizace MADPRG a k hodnocení zákaznické spokojenosti bylo použito kvantitativní šetření prostřednictvím dotazníků. Na základě analýzy získaných dat a výsledků průzkumu byla formulována doporučení s cílem zvýšit zákaznickou spokojenost.
 
This bachelor thesis studies and analyses the customer satisfaction of the organisation MADPRG, GY Investment s.r.o. The aim of the thesis is to provide an overview of the different elements of the communication mix in the online environment and their practical application in the organisation. The theoretical part focuses on explaining the basic components of communication mix and customer satisfaction. In the practical part of the thesis, MADPRG organization is introduced and a quantitative survey through questionnaires was used to assess customer satisfaction. In consideration of the analysis of collected data and survey results, recommendations are proffered to enhance customer satisfaction.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/113527
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.796Mb)
PRILOHA (226.4Kb)
POSUDEK (210.6Kb)
POSUDEK (266.2Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32163 [669]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI - protipožární dveře s.r.o. 

    Autor: Zörkler Jakub; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Čekalová Jaroslava
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-05)
    Cílem této bakalářské práce je návrh online komunikační kampaně pro společnost PPI - protipožární dveře s.r.o., která vyrábí, kromě jiných produktů, ojedinělé protipožární dveře s provětráváním. Na základě analýzy pilotního ...
  • Online marketingová komunikace v eventové agentuře 

    Autor: Kristýna Zahradníčková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Benešová Klára
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)
    Diplomová práce se věnuje tématu online marketingové komunikace eventové agentury Party Rebels. Teoretická část obsahuje teoretická východiska pro zvolené téma. Detailně se věnuje pojmům, jako jsou: online marketing, online ...
  • Marketing ve finančním poradenství 

    Autor: Marie Ortová; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)
    Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v oblasti finančního poradenství, s důrazem na využití internetového marketingu k získávání nových klientů a spolupracovníků. Teoretická část práce definuje klíčové ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV