Online marketing a výzkum zákaznické spokojenosti vybrané organizace
Online Marketing and Customer Satisfaction Research of a Selected Organisation
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Phuong Anh Pham
Supervisor
Cupalová Soňa
Opponent
Nováková Lenka
Study program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
institut ekonomických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce zkoumá a analyzuje spokojenost zákazníků organizace společnosti MADPRG, GY Investment s.r.o. Cílem práce je poskytnout přehled o jednotlivých prvcích komunikačního mixu v online prostředí a jejich praktické použití v organizaci. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních prvků komunikačního mixu a zákaznické spokojenosti. V praktické části práce je představena organizace MADPRG a k hodnocení zákaznické spokojenosti bylo použito kvantitativní šetření prostřednictvím dotazníků. Na základě analýzy získaných dat a výsledků průzkumu byla formulována doporučení s cílem zvýšit zákaznickou spokojenost. This bachelor thesis studies and analyses the customer satisfaction of the organisation MADPRG, GY Investment s.r.o. The aim of the thesis is to provide an overview of the different elements of the communication mix in the online environment and their practical application in the organisation. The theoretical part focuses on explaining the basic components of communication mix and customer satisfaction. In the practical part of the thesis, MADPRG organization is introduced and a quantitative survey through questionnaires was used to assess customer satisfaction. In consideration of the analysis of collected data and survey results, recommendations are proffered to enhance customer satisfaction.
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [614]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI - protipožární dveře s.r.o.
Author: Zörkler Jakub; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Čekalová Jaroslava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-05)Cílem této bakalářské práce je návrh online komunikační kampaně pro společnost PPI - protipožární dveře s.r.o., která vyrábí, kromě jiných produktů, ojedinělé protipožární dveře s provětráváním. Na základě analýzy pilotního ... -
Online marketingová komunikace v eventové agentuře
Author: Kristýna Zahradníčková; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Benešová Klára
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)Diplomová práce se věnuje tématu online marketingové komunikace eventové agentury Party Rebels. Teoretická část obsahuje teoretická východiska pro zvolené téma. Detailně se věnuje pojmům, jako jsou: online marketing, online ... -
Marketing ve finančním poradenství
Author: Marie Ortová; Supervisor: Procházka Jan; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v oblasti finančního poradenství, s důrazem na využití internetového marketingu k získávání nových klientů a spolupracovníků. Teoretická část práce definuje klíčové ...