Zobrazit minimální záznam

Marketing in Financial Advisory



dc.contributor.advisorProcházka Jan
dc.contributor.authorMarie Ortová
dc.date.accessioned2023-09-06T22:51:26Z
dc.date.available2023-09-06T22:51:26Z
dc.date.issued2023-09-06
dc.identifierKOS-1178502023305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/111638
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v oblasti finančního poradenství, s důrazem na využití internetového marketingu k získávání nových klientů a spolupracovníků. Teoretická část práce definuje klíčové pojmy v oblasti finančního poradenství, marketingového mixu a komunikačního mixu. Dále se zaměřuje na analýzu využití komunikačního mixu v online prostředí. Praktická část zahrnuje kvalitativní a kvantitativní výzkum, zkoumající strategie a nástroje využívané finančními poradci při oslovování klientů. Výsledky naznačují rozmanité přístupy k internetovému marketingu ve finančním poradenství a zdůrazňují potenciál online prostředí v této oblasti. Práce má přinést ucelený pohled na spojení mezi finančním poradenstvím a marketingem, a to zejména v rámci digitální transformace a rostoucího významu online komunikace.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with marketing strategies in the financial advisory industry, with an emphasis on the use of internet marketing to attract new clients and associates. The theoretical part of the thesis defines the key concepts in financial advice, marketing mix and communication mix. It also focuses on the analysis of the use of communication mix in the online environment. The practical part includes qualitative and quantitative research examining the strategies and tools used by financial advisors in reaching clients. The results suggest diverse approaches to internet marketing in the financial advice industry and highlight the potential of the online environment in this area. The work is intended to provide a comprehensive view of the link between financial advice and marketing, particularly in the context of digital transformation and the growing importance of online communication.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectFinanční poradenstvícze
dc.subjectmarketingová komunikace na internetucze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectonline reklamacze
dc.subjectonline public relationscze
dc.subjectonline přímý marketingcze
dc.subjectFinancial consultingeng
dc.subjectInternet marketing communicationeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectonline advertisingeng
dc.subjectonline public relationseng
dc.subjectonline direct marketingeng
dc.titleMarketing ve finančním poradenstvícze
dc.titleMarketing in Financial Advisoryeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam