Zobrazit minimální záznam

Use of unreinforced secondary tunnel lining for the tunnel Opevnění on the D11



dc.contributor.advisorHilar Matouš
dc.contributor.authorJakub Vladík
dc.date.accessioned2023-03-23T09:35:01Z
dc.date.available2023-03-23T09:35:01Z
dc.date.issued2023-02-15
dc.identifierKOS-1240919182505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/107534
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je zjednodušený návrh nevyztuženého sekundárního ostění tunelu Opevnění. Jedná se o tunel na dálnici D11 nedaleko Trutnova. Tunel bude ražen v prostředí horninového masivu obsahujícího převážně pískovce a slepence pevnostní třídy R3. V práci je zpracované vyhodnocení geotechnického průzkumu, na základě kterého je tunel rozdělen do kvazihomogenních celků. Na základě těchto celků jsou navrženy třídy výrubu, na které se váže návrh primárního ostění. Primární ostění je navrženo pouze pro technologickou třídu výrubu 3 (TTV 3). Předpokladem je, že většina bloků sekundárního ostění se bude nacházet právě v této třídě. Pro primární ostění byl zpracován samostatný statický výpočet, jehož výsledkem je zatížení horninovým tlakem na sekundární ostění. Statický výpočet sekundárního ostění je zpracován v následující kapitole této práce.cze
dc.description.abstractThis diploma thesis discusses simplified design of unreinforced secondary lining of the tunnel Opevnění. The tunnel is situated near Trutnov on the highway D11. Expected geotechnical conditions of the tunnel identified by the site investigation assume mostly composed rocks of the R3 class of strength. The diploma thesis includes an evaluation of the rock mass conditions that serves for separation of the tunnel section with similar geology (kvazihomogenous units). These units determine type of primary lining class. The only designed class of primary tunnel lining is technological class of excavation 3 (TCE 3). It is assumed that the majority of unreinforced blocks of the secondary lining will be designed into the class TCE 3. A separate static design was realised for the primary lining which helped to determine the rock mass load of the secondary lining.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectnevyztužené sekundární ostěnícze
dc.subjectprostý betoncze
dc.subjectalternativní způsoby provedení ostěnícze
dc.subjectunreinforced secondary liningeng
dc.subjectplain concreteeng
dc.subjectalternative tunnel lining designeng
dc.titlePoužití nevyztuženého sekundárního ostění pro dálniční tunel Opevnění na D11cze
dc.titleUse of unreinforced secondary tunnel lining for the tunnel Opevnění on the D11eng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2023-02-15
dc.contributor.refereeMařík Libor
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra geotechnikycze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu























Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam