Zobrazit minimální záznam

Evaluation of marketing communication in a specific company



dc.contributor.advisorUličná Štěpánka
dc.contributor.authorDenisa Márová
dc.date.accessioned2022-08-25T22:52:52Z
dc.date.available2022-08-25T22:52:52Z
dc.date.issued2022-08-25
dc.identifierKOS-1083279942905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/103369
dc.description.abstractTato bakalářská práce má za cíl zanalyzovat a zhodnotit marketingovou komunikaci ve vybrané společnosti zaměřující se na prodej obalových materiálů. Teoretická část se zabývá vysvětlením marketingu a marketingové komunikace se zaměřením na specifikování jednotlivých oblastí marketingové komunikace. Analytická část v krátkosti představuje společnost Obaly Kredo s.r.o. a dále analyzuje její marketingovou komunikaci na základě aplikace informací uvedených v teoretické části. Výsledkem analýzy je identifikace současného stavu marketingové komunikace společnosti a její následné zhodnocení. Závěr analytické části je věnován případným návrhům na zlepšení.cze
dc.description.abstractThis bachelor's thesis is aiming to analyse and evaluate marketing communication in a selected company focusing on the sale of packaging materials. The theoretical part is dealing with the explanation of marketing and marketing communication with a focus on the specification of several areas of marketing communication. The analytical part is briefly introducing Obaly Kredo s.r.o. company and moreover analyses its marketing communication based on the application of information provided in the theoretical part. The result of the analysis is the identification of the current company's marketing state and its subsequent evaluation. The conclusion of the analytical part is dedicated to possible suggestions for improvement.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectosobní prodejcze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectdirect marketingcze
dc.subjectsponzoringcze
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectinternetová komunikacecze
dc.subjectwebové stránkycze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectadverteng
dc.subjectpersonal saleeng
dc.subjectsale supporteng
dc.subjectdirect marketingeng
dc.subjectsponsorshipeng
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectinternet communicationeng
dc.subjectwebsiteseng
dc.titleZhodnocení marketingové komunikace ve vybrané společnosticze
dc.titleEvaluation of marketing communication in a specific companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSimonsen Pavla
theses.degree.disciplineTechnologie, materiály a ekonomika strojírenstvícze
theses.degree.grantorústav řízení a ekonomiky podnikucze
theses.degree.programmeVýroba a ekonomika ve strojírenstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam