ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Mechanical Engineering
  • Department of Management and Economics
  • Bachelor Theses - 12138
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Mechanical Engineering
  • Department of Management and Economics
  • Bachelor Theses - 12138
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zhodnocení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Evaluation of marketing communication in a specific company

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Denisa Márová
Supervisor
Uličná Štěpánka
Opponent
Simonsen Pavla
Field of study
Technologie, materiály a ekonomika strojírenství
Study program
Výroba a ekonomika ve strojírenství
Institutions assigning rank
ústav řízení a ekonomiky podniku



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce má za cíl zanalyzovat a zhodnotit marketingovou komunikaci ve vybrané společnosti zaměřující se na prodej obalových materiálů. Teoretická část se zabývá vysvětlením marketingu a marketingové komunikace se zaměřením na specifikování jednotlivých oblastí marketingové komunikace. Analytická část v krátkosti představuje společnost Obaly Kredo s.r.o. a dále analyzuje její marketingovou komunikaci na základě aplikace informací uvedených v teoretické části. Výsledkem analýzy je identifikace současného stavu marketingové komunikace společnosti a její následné zhodnocení. Závěr analytické části je věnován případným návrhům na zlepšení.
 
This bachelor's thesis is aiming to analyse and evaluate marketing communication in a selected company focusing on the sale of packaging materials. The theoretical part is dealing with the explanation of marketing and marketing communication with a focus on the specification of several areas of marketing communication. The analytical part is briefly introducing Obaly Kredo s.r.o. company and moreover analyses its marketing communication based on the application of information provided in the theoretical part. The result of the analysis is the identification of the current company's marketing state and its subsequent evaluation. The conclusion of the analytical part is dedicated to possible suggestions for improvement.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/103369
View/Open
PLNY_TEXT (1.499Mb)
POSUDEK (211.8Kb)
POSUDEK (857.0Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 12138 [219]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

    Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
  • Personální management 

    Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV