Vliv sociálních sítí na využívání volného času u mladých lidí
The Influence of Social Media on the Leisure Time of Young People
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jan Kunčický
Vedoucí práce
Švec Jan
Oponent práce
Vymětal Petr
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký mají sociální sítě vliv na využívání volného času u mladých lidí. V teoretické část jsou vysvětleny pojmy jako volný čas, produktivita, kvalita života a sociální sítě, kterým je věnována největší pozornost z teoretické části. Následně je v praktické části po-mocí kvantitativního šetření zkoumáno, kolik času respondenti tráví na sociálních sítích a při jakých aktivitách. Kvantitativního šetření se zúčastnili mladí lidé ve věku 18–26 let. Následné výsledky z dotazníku byly analyzovány a porovnány v závěrečné diskuzi s podobným výzkumem, který byl proveden v Keni. The aim of this bachelor thesis is to find out, how social media influences the leisure time of young people. In the theoretical part I will discribe terms such as leisure time, productivity, quality of life and social media, which is largely the main attention of the theoretical part of the thesis. Then in the practical part I looked into how much times the respondents spend on social media and also during which aktivity they tend to use social media, through quantative survey. Young people in between the ages of 18 and 26 years have participated in the quantitative survey. The results from the survey were analyzed and compared thoroughly with similar research from Kenya.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [585]