• Budování značky v prostředí akademických institucí 

      Autor: Aleš Górecki; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Pešek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-12)
      Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a budování značek v prostředí akademických institucí. Práce je rozdělena na několik částí. V první části jsou vymezeny klíčové pojmy a představeny analytické metody, použité ...
    • Marketingová strategie realitní kanceláře 

      Autor: Helena Valentová; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Tato práce se zaměřuje na analýzu a návrh marketingové strategie pro realitní kancelář. Cílem je zkoumat současné trendy s nemovitostmi a navrhnout marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti a dosažení dlouhodobého ...
    • Návrh a implementace inovační marketingové strategie pro vybranou společnost 

      Autor: Karolína Soukupová; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-09)
      Předmětem diplomové práce je tvorba inovativní marketingové strategie pro vybranou společnost, která povede k porozumění tomu, jak efektivně komunikovat s jejími stávajícími klienty a jak oslovovat potenciální klienty. ...
    • Návrh marketingové komunikační strategie vybraného sportovního klubu 

      Autor: Daniel Patera; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-10)
      Cílem diplomové práce je zhodnotit stav současné marketingové komunikační strategie vybraného sportovního klubu a navrhnout doporučení ke zlepšení jednotlivých marketingových činností. V teoretické části jsou vymezeny ...
    • Návrh marketingové strategie 

      Autor: Marian Vlk; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-04)
      Práce přináší pohled na problematiku divadelního sektoru po pandemických restrikcích a jeho marketingu. Cílem diplomové práce bylo vyhodnotit současnou marketingovou strategii Divadla Na zábradlí a navrhnout případná ...
    • Návrh on-line marketingové strategie pro vybraný podnik 

      Autor: Milan Vrbík; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-16)
      Cílem diplomové práce je připravit návrh on-line marketingové strategie pro vybraný podnik za využití současných trendů a agilních metod řízení projektu pro internetový obchod Vingoshop.de. První část práce zahrnuje ...
    • Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů 

      Autor: Nikol Pánková; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Švec Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-01)
      Diplomová práce se zabývá optimalizací marketingové strategie Prague Finance Institute, z.s. a klade si za cíl zvýšení povědomí o značce, tedy za období od 1.9.2024 do 31.8.2025 získat na sociální síti LinkedIn dva tisíce ...
    • Studie proveditelnosti k projektovému záměru otevření firmou XY nové pobočky v Číně 

      Autor: Maksym Tiutko; Vedoucí práce: Vytlačil Dalibor; Oponent práce: Macák Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-09-07)
      Tato práce zkoumá proveditelnost expanze společnosti XY na čínský trh a provádí komplexní analýzu různých aspektů projektu. Cílem práce je poskytnout přehled o projektu, analyzovat trh, navrhnout marketingovou strategii a ...
    • Tvorba strategie rozvoje vybraného strojírenského podniku 

      Autor: Vojtěch Rous; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Vaniš Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
      Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou strategie rozvoje podniku MPOWER Engineering, a.s. zabývající se vývojem a výrobou vysokotlakých průmyslových armatur pro klasickou a jadernou energetiku pro náročné provozy. Pro ...