Prohlížení dle předmětu "Marketing strategy"
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
-
Budování značky v prostředí akademických institucí
; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Pešek Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-12)Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a budování značek v prostředí akademických institucí. Práce je rozdělena na několik částí. V první části jsou vymezeny klíčové pojmy a představeny analytické metody, použité ... -
Marketingová strategie realitní kanceláře
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)Tato práce se zaměřuje na analýzu a návrh marketingové strategie pro realitní kancelář. Cílem je zkoumat současné trendy s nemovitostmi a navrhnout marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti a dosažení dlouhodobého ... -
Návrh a implementace inovační marketingové strategie pro vybranou společnost
; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-09)Předmětem diplomové práce je tvorba inovativní marketingové strategie pro vybranou společnost, která povede k porozumění tomu, jak efektivně komunikovat s jejími stávajícími klienty a jak oslovovat potenciální klienty. ... -
Návrh marketingové komunikační strategie vybraného sportovního klubu
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-10)Cílem diplomové práce je zhodnotit stav současné marketingové komunikační strategie vybraného sportovního klubu a navrhnout doporučení ke zlepšení jednotlivých marketingových činností. V teoretické části jsou vymezeny ... -
Návrh marketingové strategie
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-04)Práce přináší pohled na problematiku divadelního sektoru po pandemických restrikcích a jeho marketingu. Cílem diplomové práce bylo vyhodnotit současnou marketingovou strategii Divadla Na zábradlí a navrhnout případná ... -
Návrh on-line marketingové strategie pro vybraný podnik
; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-16)Cílem diplomové práce je připravit návrh on-line marketingové strategie pro vybraný podnik za využití současných trendů a agilních metod řízení projektu pro internetový obchod Vingoshop.de. První část práce zahrnuje ... -
Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů
; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Švec Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-01)Diplomová práce se zabývá optimalizací marketingové strategie Prague Finance Institute, z.s. a klade si za cíl zvýšení povědomí o značce, tedy za období od 1.9.2024 do 31.8.2025 získat na sociální síti LinkedIn dva tisíce ... -
Studie proveditelnosti k projektovému záměru otevření firmou XY nové pobočky v Číně
; Vedoucí práce: Vytlačil Dalibor; Oponent práce: Macák Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-09-07)Tato práce zkoumá proveditelnost expanze společnosti XY na čínský trh a provádí komplexní analýzu různých aspektů projektu. Cílem práce je poskytnout přehled o projektu, analyzovat trh, navrhnout marketingovou strategii a ... -
Tvorba strategie rozvoje vybraného strojírenského podniku
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Vaniš Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou strategie rozvoje podniku MPOWER Engineering, a.s. zabývající se vývojem a výrobou vysokotlakých průmyslových armatur pro klasickou a jadernou energetiku pro náročné provozy. Pro ...