Budování značky v prostředí akademických institucí
Brand management in academic institutions
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Aleš Górecki
Vedoucí práce
Náplava Pavel
Oponent práce
Pešek Ondřej
Studijní obor
Ekonomika a řízení elektrotechnikyStudijní program
Elektrotechnika, energetika a managementInstituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a budování značek v prostředí akademických institucí. Práce je rozdělena na několik částí. V první části jsou vymezeny klíčové pojmy a představeny analytické metody, použité dále v práci. Následuje výběr vhodné jednotky, která byla podrobena bližšímu zkoumání. Pro danou jednotku jsou pak stanovené cíle a navržena marketingová strategie a sada doporučení, vedoucí ke zvyšování vnímané hodnoty jednotky jako značky. Master thesis is focused on marketing and brand management in academic institutions. The work is divided into multiple parts. The first part defines concepts and analytical tools, used in the rest of the work. Next it selects suitable unit, which was subjected to closer examination. For selected unit, work than sets goals and proposes marketing strategy and a set of recommendations, suggested to increase the perceived value of the selected unit as a brand.
Kolekce
- Diplomové práce - 13116 [545]