Tvorba strategie rozvoje vybraného strojírenského podniku
Creating a strategy for the development of a selected engineering company
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vojtěch Rous
Vedoucí práce
Kavan Michal
Oponent práce
Vaniš Ladislav
Studijní obor
Technologie, materiály a ekonomika strojírenstvíStudijní program
Výroba a ekonomika ve strojírenstvíInstituce přidělující hodnost
ústav řízení a ekonomiky podnikuPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou strategie rozvoje podniku MPOWER Engineering, a.s. zabývající se vývojem a výrobou vysokotlakých průmyslových armatur pro klasickou a jadernou energetiku pro náročné provozy. Pro tvorbu strategie jsou využity metody vnitřních a vnějších analýz podniku, přičemž konkrétně se jedná o: SWOT analýzu, Balanced Scorecard, analýzu konkurenčního prostředí a finanční analýzu. Na základě získaných poznatků jsou určeny konkrétní strategické cíle, které jsou dále implementovány a některé z nich jsou následně vyhodnoceny v reálném čase. Většina získaných informací pro praktickou část práce pochází z interních zdrojů podniku. This bachelor thesis is focused on creating a strategy for the development of a company MPOWER Engineering, a.s., a manufacturer of high-pressure valves for conventional and nuclear energy with demanding operating conditions. For creating the strategy itself, there are used several methods to analyze and evaluate the conditions of an examined company. Specifically, the used methods are: SWOT analysis, Balanced Scorecard, business competitor analysis and financial analysis. Based on these gained findings, there are defined specific strategic goals, which are then implemented and evaluated. Much of the used information in a practical part of this thesis comes from internal sources of the company.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12138 [219]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
IT strategie a její vazba na fungování organizace
Autor: Bobek Radim; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Farný Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)Bakalářská práce se zabývá problematikou IT strategie a obecně strategického řízení. V první části definuje základní pojmy strategie a strategického řízení. Tyto pojmy jsou poté vysvětleny na praktické ukázce fiktivní firmy ... -
Strategické řízení nákupu ve společnosti ŠUMAVSKÝ PRAMEN a.s.
Autor: Miroslav Leština; Vedoucí práce: Vašek Jan; Oponent práce: Zrník Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)V mé diplomové práci se zabývám návrhem nákupní strategie Category management ve společnosti ŠUMAVSKÝ PRAMEN a.s. a jejich dceřiných společností. Předpokladem této práce je navržení nákupní strategie, která ve výsledku ... -
Návrh inovace vybraného segmentu trhu
Autor: Górecki Aleš; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Dobiáš Martin
Bakalářská práce se zabývá inovacemi v odvětví vína. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje vymezení pojmů a představení analytických nástrojů, vhodných pro formulování inovativní ...