Návrh on-line marketingové strategie pro vybraný podnik
Online Marketing Strategy Proposal for a Selected Company
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Milan Vrbík
Vedoucí práce
Sadílek Tomáš
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem diplomové práce je připravit návrh on-line marketingové strategie pro vybraný podnik za využití současných trendů a agilních metod řízení projektu pro internetový obchod Vingoshop.de. První část práce zahrnuje teoretický úvod k problematice, definici on-line marketingu a jeho nástrojů, jako jsou sociální sítě a jiné reklamní systémy, optimalizace webu pro vyhledávače a úvod do webové analytiky. Druhá část práce se zabývá vstupními analýzami, které pomáhají k vytvoření konkrétních návrhů na zlepšení současného stavu a tvorbě strategií pro různé komunikační kanály, kterým se věnuje poslední část práce. The objective of this master's thesis is to prepare a proposal for an on-line marketing strategy for a selected enterprise, utilizing current trends and agile project management methods for an e-commerce store vingoshop.de. The first part of the thesis includes a theoretical introduction to the subject matter, defining on-line marketing and its tools, such as social networks and other advertising systems, search engine optimization, and an introduction to web analytics. The second part of the thesis deals with input analyses, which aid in the creation of specific proposals to improve the current state and the development of strategies for various communication channels, which is the focus of the final part of the thesis.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [905]