Návrh zvýšení úrovně vyhodnocení customer experience letišť
Proposal of Increasing Evaluation Level of Airport
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Štěpán Studnička
Vedoucí práce
Stojić Slobodan
Oponent práce
Kafková Markéta
Studijní obor
Letecká dopravaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Instituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce představuje detailněji problematiku customer experience a problematiku jejího vyhodnocení ze strany letišť. Práce ukazuje možnosti zapojení technologií do jejího rozvoje a poukazuje na to, co může využití technologií znamenat do budoucna. Obsahuje analýzu nejkritičtějších procesů z pohledu cestujících a popis konkrétních řešení, která by mohla tyto problémy alespoň částečně odstranit. Součástí práce je také pohled na změny v oblasti customer experience v době pandemie. Bachelor thesis introduce customer experience in detail and evaluation of customer experience from airports perspective. The thesis presents implementation possibilities of technology into its growth and the possible way of use in the future. It contains the analysis of the most critical processes from the passengers‘ point of view, and the specific solutions description which could eliminate some of the issues. Also, the thesis describes the view on pandemic changes in customer experience.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16121 [683]