Návrh zvýšení úrovně vyhodnocení customer experience letišť
Proposal of Increasing Evaluation Level of Airport
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Štěpán Studnička
Supervisor
Stojić Slobodan
Opponent
Kafková Markéta
Field of study
Letecká dopravaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Institutions assigning rank
ústav letecké dopravyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce představuje detailněji problematiku customer experience a problematiku jejího vyhodnocení ze strany letišť. Práce ukazuje možnosti zapojení technologií do jejího rozvoje a poukazuje na to, co může využití technologií znamenat do budoucna. Obsahuje analýzu nejkritičtějších procesů z pohledu cestujících a popis konkrétních řešení, která by mohla tyto problémy alespoň částečně odstranit. Součástí práce je také pohled na změny v oblasti customer experience v době pandemie. Bachelor thesis introduce customer experience in detail and evaluation of customer experience from airports perspective. The thesis presents implementation possibilities of technology into its growth and the possible way of use in the future. It contains the analysis of the most critical processes from the passengers‘ point of view, and the specific solutions description which could eliminate some of the issues. Also, the thesis describes the view on pandemic changes in customer experience.
Collections
- Bakalářské práce - 16121 [683]