Zobrazit minimální záznam

Marketing Management in a Specific Segment with Regard to the Global Coronavirus Crisis



dc.contributor.advisorŠtědroň Bohumír
dc.contributor.authorFilip Šulc
dc.date.accessioned2021-09-09T22:52:29Z
dc.date.available2021-09-09T22:52:29Z
dc.date.issued2021-09-09
dc.identifierKOS-1065800829105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/97460
dc.description.abstractAbstrakt této diplomové práce se zabývá tématem marketingového managementu v segmentu středních a velkých společností v kontextu celosvětové koronavirové krize. Práce se zabývá téma- tem marketingového managementu v celé jeho teoretické šířce a detailněji se věnuje především komunikování hodnot. Hodnot, které jsou, ať už pro klienta, zákazníka nebo obchodního partnera jednou z nejdůležitějších částí. Práce pohlíží na komunikování společností v době celosvětové koronavirové krize a analyzuje chování firem z hlediska adaptace na nový režim, který krize přinesla. Marketing jako celek bylo nutné přesunout do online prostředí a všechny aktivity s ním spojené se staly náročnějšími. Teoretická část práce se proto věnuje seznámením s širokým tématem marketingového managementu s následným zaměřením na komunikační prostředí a předávání hodnot a v neposlední řadě na predikci a její metody. V praktické části se práce zabývá konkrétními společnostmi a jejich analýzou z hlediska marketingových nástrojů a postupů, které společnosti zvolily.cze
dc.description.abstractThe abstract of this diploma thesis deals with the topic of marketing management in the segment of medium and large companies in the context of the global coronavirus crisis. The thesis deals with the topic of marketing management in all its theoretical breadth and deals in more detail with the communication of values. Values that are, whether for the client, customer or business partner, one of the most important parts. The work looks at the communication of companies during the global coronavirus crisis and analyzes the behavior of companies in terms of adaptation to the new regime that the crisis has brought. Marketing as a whole had to be moved to the online environment and all activities related to it became more demanding. The theoretical part of the work is therefore devoted to acquaintance with a broad topic of marketing management with a subsequent focus on the communication environment and the transfer of values and, last but not least, on prediction and its methods. The practical part deals with specific companies and their analysis in terms of marketing tools and procedures that companies have chosen.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingový managementcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectPredikcecze
dc.subjectPrognózacze
dc.subjectKoronavirová krizecze
dc.subjectCelosvětová krizecze
dc.subjectMarketingová komunikacecze
dc.subjectMarketing Managementeng
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectPredictioneng
dc.subjectForecasteng
dc.subjectCoronavirus Crisiseng
dc.subjectGlobal Crisiseng
dc.subjectMarket- ing Communicationeng
dc.titleMarketingový management ve vybraném segmentu s ohledem na celosvětovou koronavirovou krizicze
dc.titleMarketing Management in a Specific Segment with Regard to the Global Coronavirus Crisiseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeProcházka Jan
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam