ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
  • katedra matematiky
  • Bakalářské práce - 14101
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
  • katedra matematiky
  • Bakalářské práce - 14101
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rozpoznávání objektů pro interakci člověk-robot

Object recognition for human-robot interaction

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Soňa Drocárová
Vedoucí práce
Kostková Jitka
Oponent práce
Suk Tomáš
Studijní obor
Matematické inženýrství
Studijní program
Aplikace přírodních věd
Instituce přidělující hodnost
katedra matematiky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Práca sa zaoberá rozpoznávaním objektov v obraze pomocou príznakov. Cielom bolo zvoliť vhodnú metódu pre rozpoznávanie symbolov kariet spoločenskej hry Dobble a implementovať ju v prostredí MATLAB. Na dosiahnutie tohto ciel'a bolo potrebné previesť segmentáciu a detekciu objektov. Následne sa testovali vlastnosti zvolenej metódy a jej úspešnosť pri hľadaní spoločného symbolu dvoch roznych kariet. Testovanie potvrdilo účinnosť použitého postupu pre danú úlohu.
 
This thesis deals with object recognition in images using features. The objective was to find a suitable method for the recognition of symbols on cards from a game called Dobble and implementing this method in MATLAB. Achieving this goal required performing segmentation and detection of said objects. Properties of this method and its degree of success in object recognition were tested. Testing confirmed that the chosen approach was effective for the given task.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/97029
Zobrazit/otevřít
POSUDEK (98.37Kb)
PLNY_TEXT (5.533Mb)
POSUDEK (59.70Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 14101 [312]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV